نماینده ولی فقیه در گلستان:

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت که قبول حمایت رجب طیب اردوغان ریس جمهوری ترکیه از رژیم آل سعود در حمله به یمن، اشتباه فاحش و تاریخی این کشور است.

حمایت ترکیه از حمله عربستان به یمن اشتباه تاریخی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های نماز جمعه امروز گرگان اظهار داشت: ترکیه با قبول حمایت از رژیم آل سعود در حمله به یمن، وارد باتلاقی می شود که عربستان از سال ها قبل گرفتار آن است و با وجود حمایت تسلیحاتی آمریکا تاکنون نتیجه ای هم از این حملات نگرفت.

 وی ادامه داد: به تازگی رییس جمهور آمریکا اعلام کرده که جنگ یمن باید متوقف شود و پشت رژیم آل سعود را خالی کرد و پس از آن عربستان برای ادامه حمله به یمن متوسل به ترکیه شد.

رژیم آل سعود با پشتیبانی آمریکا و همدستانش از ۶ سال قبل جنگ علیه یمن را به راه انداخت که ده‌ها میلیارد دلار برای جنایات خود علیه مردم مظلوم این کشور هزینه کرده است.

امام جمعه گرگان همچنین به پیشرفت سال های اخیر با وجود تحریم های آمریکا اشاره کرد و گفت: برخی فکر می کنند که رییس جمهور جدید آمریکا با قبلی فرق می کند در حالی که این گونه نیست و سیاست همیشگی این رژیم در برابر جمهوری اسلامی ایران تغییر نخواهد داد.

خطیب جمعه گرگان تاکید کرد: دشمن نمی تواند مانع پیشرفت ایران شود چراکه امروز ایران در مقایسه با ۴۰ سال قبل تفاوت بسیاری کرده و با پیشرفت در بخش های گوناگون حرف بسیاری در منطقه و جهان دارد.

وی ابراز امیدواری کرد که سال ۱۴۰۰ مشکلات اقتصادی و شیوع ویروس کرونا در کشور حل شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار