معاون اول رئیس قوه قضاییه از عملکرد دادگستری گلستان در تعیین تکلیف موتورسیکلتهای توقیفی به جای مانده در پارکینگ های استان قدردانی کرد.


قدردانی معاون اول قوه قضاییه از تعیین تکلیف موتورسیکلت های توقیفی در گستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ رئیس کل دادگستری گلستان  در این باره گفت: با تلاش دستگاه قضایی ، پارسال همه وسایل نقلیه توقیفی که بیشتر از یکسال در پارکینگ ها مانده بود ، تعیین تکلیف شد و مالکان آنها در فرصتی سه ماه از تخفیف ترخیص موتورسیکلت بهره مند شدند .

هادی هاشمیان افزود: در اطلاعیه ای که به همین منظور صادر و از طریق رسانه ها به اطلاع مردم رسید اعلام شد اگر در مدت تعیین شده مراجعه نکنند موتورسیکلت توقیفی با قیمت کارشناسی در مزایده فروخته خواهد شد.

وی ادامه داد : با نظارت دادستان ها نزدیک به 17 هزار موتورسیکلت که بیش از یکسال از توقیف آن ها گذشته بود و در فرصت تعیین شده هم مالکان برای ترخیص مراجعه نکردند پس از مزایده با قیمتی بالاتر از قیمت کارشناسی فروخته شد.

وی تاکید کرد: صاحبان موتورسیکلت های فروخته شده هم بدون محدوده زمانی برای دریافت وجه آن با ارائه مدارک می توانند به واحد ترخیص راهور مراجعه کنند .

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: نگهداری طولانی مدت وسایل نقلیه توقیفی مانند موتورسیکلت و خودرو در پارکینگ ها هزینه‌های سنگین نگهداری و جرایم بیمه‌ای به مالک تحمیل می کند و شرایط آب و هوایی هم سبب وارد شدن خسارت به وسایل نقلیه می شود. 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار