فرمانده سپاه استان گلستان:

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: انتخابات ۲۸ خرداد یکی از بااهمیت‌ترین انتخابات پس از پیروزی انقلاب اسلامی است و تمام توان و تلاش ما باید معطوف به حضور حداکثری و تحقق یک دولت انقلابی و تحول‌خواه در سطح کشور باشد.

زمان پاسخ گفتن به ندای امام حاضر است

به گزارش گلستان ۲۴؛ سردار ملک فرمانده سپاه نینوا گلستان در مراسم گرامی داشت ارتحال ملکوتی حضرت  امام خمینی(ره)، قیام 15 خرداد و شهادت امام صادق(ع) که با حضور جمع کثیری از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت و خانواده وابستگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار گردیده بود، به ابعاد شخصیت منحصر به فرد حضرت امام(ره) و نقش و جایگاه ایشان در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و اهمیت قیام 15 خرداد پرداختند.

وی که طی تبین قیام امام خمینی(ره) بیان داشتند، که اگر قیام امام و ندای آزادی خواهی ایشان نبود و قیام عظیم مردمی ملت عزیز ایران در 15 خرداد و ادامه مسیر تا پیروزی انقلاب اسلامی نبود، امروز شاهد اثری از اسلام ناب محمدی در این ایران اسلامی نیودیم.

نظام شاهنشاهی با حرکت خزنده و برنامه ریزی شده خود، بدنبال از بین بردن تمامی مظاهر اسلام از سطح جامعه ما بود و برنامه هایی مانند جشن های 2500 ساله در راستای همین هدف پلید اجرا و عملیاتی می شدند. قیام امام یک قیام الهی بود و الهی بودن این قیام باعث گردیده بود سکینه الهی در ایشان ساری و جاری باشد و این امر وصیتنامه امام بزرگوار نیز جلوه داشت و فرمود من با قلبی آرام به دیدار معبود خود می روم، و اگر بعد الهی این قیام نبود این موفقیت ها و پیروزی ها محقق نمی شد.

در زمان امام(ره) عده ای امام را دیدند ولی از امام فاصله گرفتند و از گردونه خارج شدند، امروز هم امام حی در وسط میدان استاده اند و وظیفه داریم که گرد او جمع شویم و رسالت خودمان را آنطور که شایسته است ایفا کنیم. همانطور که در زمان امام راحل مطهری ها و مفتح ها بودند که پیام و کلام امام را در بدنه جامعه خواص و عوام تسری می داند، امروز هم زمان پاسخ گفتن به ندای امام حاضر است و ما وظیفه داریم پیام و کلام مقام معظم رهبری را به بدنه جامعه منتقل کنیم.

امروز خون شهیدان به ثمر نشسته و شاهد درماندگی استکتبار در سطح منطقه و جهان هستیم. امروز استکتبار جهانی از هر زمانی، خود را به نابودی نزدیکتر می بیند و با وجود هزینه های مادی و معنوی فراوان جهت استیلا بر منطقه و ایران، آنچه مشاهده می کند، قدرتمندی نظام اسلامی و افزایش نفوذ ایران در منطقه قدرت گرفتن گفتمان مقاومت است. جنگ 12 روزه اخیر فلسطینیان سرفراز نشان داد که در سرزمین های اشغالی نقطه امنی برای دشمن صهیونیست وجو ندارد و ما باید همچنان تا تحقق آنچه وعده داده شده ایم در این مسیر نورانی با تمام توان گام برداریم.

آینده انقلاب و این حرکت عظیم، ما در این برهه از تاریخ به انتخابات 28 خرداد گره خورده است. این انتخابات یکی از بااهمیت ترین انتخابات پس از پیروزی انقلاب اسلامی است و تمام توان و تلاش ما باید معطوف به، حضور حداکثری و تحقق یک دولت انقلابی و تحول خواه  در سطح کشور عزیزمان باشد و اگر حضور حداکثری رخ داد، دراینصورت توطئه ها و دشمنی ها بی اثر و دشمن مأیوس خواهد شد. دشمن با استفاده از رسانه و ابزار های جنگ نرم خود، شبهات فراوانی را در جامعه منتشر می کند و وظیفه ما این است که این شبهات را از سطح افکار عمومی پاک کنیم و مثل شبهای عملیات، به قلب دشمن در میدان جنگ امروز، که همان جنگ اراده ها و جنگ فکرهاست بتازیم. خانواده سپاه، شما یادگاران شهدای عزیز دفاع مقدس و بازماندگان آن دوران جهاد  و حماسه، در این مقطع زمانی نقش اساسی و مهمی دارید. اولویت اول جامعه اسلامی ما باید مسئله انتخابات و حضور حداکثری در انتخابات باشد و همه احاد جامعه و شما عزیزان و پیشکسوتان باید در این عرصه ایفای نقش کنید و اثر گذار باشید.

ارسال نظر

آخرین اخبار