امام جمعه گرگان گفت: حضور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد، انقلاب را از توطئه‌های دشمنان محفوظ نگه می‌دارد .


با انتخاب فرد اصلح در تعیین سرنوشت کشور سهیم شویم

به گزارش گلستان ۲۴؛ آیت الله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان امروز (جمعه ۲۱ خرداد) در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان گفت: حضور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد انقلاب را از توطئه‌های دشمنان محفوظ نگه می‌دارد و مردم باید حضور گسترده و پرشوری پای صندوق‌های رای داشته باشند.

امام جمعه گرگان افزود: هر چند در کشور مشکلات وجود دارد، اما باید برای رفع نقشه معاندان نظام، صحنه را خالی نکنیم و همه مردم از هر قشر و گروهی پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

آیت الله نورمفیدی بیان کرد: علاوه بر مشکلات معیشتی در سایر حوزه‌ها هم مانند فساد اداری و اقتصادی دغدغه‌هایی برای مردم وجود دارد، اما این مشکلات سبب نمی‌شود که پای صندوق‌های رای حاضر نشویم بلکه می‌توانیم با انتخاب فرد اصلح در تعیین سرنوشت کشور سهیم شویم.

نورمفیدی اضافه کرد: مردم باید بررسی‌های لازم را انجام دهند و انتخاب آگاهانه داشته باشند. امیدواریم هر کس که مصلحت بیشتری برای نظام به همراه دارد برگزیده شود.

نماینده، ولی فقیه در گلستان گفت: همه ساله در دوره‌ای که کشور نیاز به حضور و مشارکت حداکثری در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی دارد دشمنان با ترفند‌ها و دسیسه‌های مختلف، تصمیم به بی انگیزه کردن مردم دارند.

آیت الله نورمفیدی بیان کرد: دشمنان می‌خواهند با بزرگنمایی و القای برخی از مشکلات غیرواقعی سبب دلسردی در جامعه شوند، اما مردم ما آگاه هستند و با حضور خود نقشه‌های آن‌ها را خنثی می‌کنند.

امام جمعه گرگان به دهه کرامت هم اشاره کرد و گفت: باید ویژگی‌های حضرت معصومه (س) به عنوان الگویی برای بانوان جامعه ما قرار گیرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار