رئیس کل دادگستری گلستان در نشست امروز خود با تولیدکنندگان و سرمایه گذاران سایت میگوی گمیشان از پیگیری های قضایی برای حل مشکلات این سایت خبر داد .

ورود دستگاه قضایی گلستان برای حل مشکلات بزرگترین سایت پرورش میگوی شمال کشور

به گزارش گلستان ۲۴؛ حیدر آسیابی در بازدید امروز خود از سایت پرورش میگوی گمیشان اظهار کرد: این سایت تنها صنعت تولیدی قابل توجه مردم این منطقه است و تلاش می کنیم با کمک دستگاه های اجرایی و بانک به شکوفایی و توسعه این سایت کمک کنیم .

وی افزود: تامین وثیقه و تضمین برای دریافت تسهیلات بانکی یکی از مشکلات اصلی بود که تولیدکنندگان در جلسه امروز مطرح کردند .

آسیابی ادامه داد: در نشستی که با بانک ها خواهیم داشت موضوع را پیگیری می کنیم.

این مقام ارشد قضایی استان در باره موضوع تعارض اراضی با مردم محلی منطقه هم گفت: به صورت ویژه در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان با حضور دستگاه های متولی راهکارهای قانونی برای حل این مشکل بررسی و اقدام خواهد شد .

پیگیری سامانه آبگیر برای تامین آب مورد نیاز مزارع پرورش میگو هم دغدغه دیگر آبزی پروران سایت میگو بود که قرار شد در نخستین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری با حضور دستگاه های متولی بررسی شود.

اسیابی بر تامین امینت سرمایه گذاران و تولیدکنندگان این منطقه هم تاکید کرد و گفت: به زودی دادستان حوزه قضایی این شهرستان معرفی می شود که یکی از ماموریت های اصلی وی ، حمایت قانونی و قضایی از بخش تولید خواهد بود .

رئیس کل دادگستری گلستان در این جلسه برای کاهش سرقت از مزارع پرورش میگو هم گفت: گشت های پلیس در منطقه فعال می شود البته باید خود آبزی پروران هم برای حفظ تولیدات خود نگهبان مستقر کنند .

حیدر اسیابی افزود: با سارقان میگو از سایت گمیشان و خریداران اموال مسروقه مذکور سخت گیرانه برخورد خواهد شد .

رئیس کل دادگستری گلستان در سرکشی های دوره ای خود از هر حوره قضایی از واحدهای تولیدی آن منطقه نیز بازدید می کنند .

بررسی مشکلات و نیازهای تولیدکنندگان و سرمایه گذاران هدف این سرکشی هاست .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار