فاضل دادگر گفت : پلیس از حرکت ناشایست ورزشکار خاطی درجریان مسابقات کشتی قهرمانی کشور در گرگان گذشت می کند.

گذشت پلیس گلستان از حرکت ناشایست ورزشکار خاطی / رویکرد پلیس ، رویکرد مردم محور است

به گزارش گلستان ۲۴؛ سردار محمد سعید دادگر فاضل دادگر  در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در حاشیه نشست تعاملی با معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان با اشاره به اتفاقات پیش آمده در روز پایانی مسابقات کشتی قهرمانی کشور در گرگان و تعرض یکی از ورزشکاران به مامور انتظامی برقرار کننده نظم و امنیت در سالن مسابقات اظهار داشت: رویکرد پلیس جامعه محور، رویکرد مردمی است و پلیس با سعه صدر از حرکت ناشایست کشتی گیر خاطی گذشت می کند.

فرمانده انتظامی گلستان با تاکید بر همکاری و همراهی اقشار مختلف  با پلیس در راستای تامین نظم و امنیت جامعه در حوزه های مختلف جامعه خاطر نشان کرد: خود را خادم مردم عزیز می دانیم ولی با کسانی که به هر نحو امنیت جامعه را خدشه دار کنند برابر قانون برخورد می‌کنیم.

سید علی مهاجر معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان به اتفاق مدیر کل ورزش و جوانان استان درخصوص اقدامات انتظامی استان گلستان در برقراری نظم و امنیت مسابقات کشتی قهرمانی کشور در نشست تعاملی با سردار دادگر، فرمانده انتظامی گلستان از تلاش ها و اقدامات شایسته پلیس در تامین نظم و امنیت مسابقات قدردانی کرد.

وی گفت : همواره خداوند را شاکریم که دوستان و عزیزان ما در مجموعه انتظامی با اخلاق ، اقتدار، متعهدانه و دلسوزانه در راستای نظم و انضباط و برقراری امنیت عمومی جامعه تلاش می کنند.

قاسمعلی برزمینی مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان نیز در این نشست ضمن دلجویی و تقدیر از سعه صدر کارکنان انتظامی بر تقویت تعاملات با پلیس در راستای تامین امنیت ورزشگاه ها و مراکز آموزشی و ورزشی تاکید کرد.

گفتنی است در روز پایانی مسابقات کشتی قهرمانی کشور در گرگان، یکی از کشتی گیران در جریان اعتراض به نتیجه کشتی و درگیری به وجود آمده، ضربه ای را به مامور انتظامی وارد می کند که در همان زمان در حضور دادستان و مدیر کل ورزش و جوانان استان از مامور انتظامی عذر خواهی می کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار