درختی تنومند که در طلیعه چهل و چهارمین بهار خود قرار دارد و به فرمایش رهبر عظیم الشان انقلاب با صلابت و استواری گام دوم خود را برداشته است.

صلابت و استواری انقلاب اسلامی در گام دوم/ 22 بهمن هنگامه تبلور آرمان های انقلابی

به گزارش گلستان ۲۴؛ علی محمد زنگانه استاندار گلستان در پیامی سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را به ملت بزرگ ایران مخصوصا مردم شریف، مومن و ولایتمدار استان گستان تبریک و شادباش گفت. متن پیام به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامی به عنوان نهالی که در ۲۲ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ جوانه زد، امروز به حول و قوه حضرت حق، عنایات حضرت ولی عصر (عج)، همت عالی زنان و مردان انقلابی و درآیت امامین انقلاب، به اوج بالندگی رسیده است و در واقع ۲۲ بهمن هنگامه ی تبلور آرمان های انقلابی زنان و مردانی است که سلاحی جز ایمان به خدا، توکل به ائمه اطهار علیهم السلام و اعتماد به ولایت فقیه نداشتند.

درختی تنومند که در طلیعه چهل و چهارمین بهار خود قرار دارد و به فرمایش رهبر عظیم الشان انقلاب با صلابت و استواری گام دوم خود را برداشته است.

مسیری که لحظه لحظه ی آن با حسادت و کینه بدخواهان همراه بود، غافل از آنکه چشم خونبار مظلومان جهان دعاگو و حامی این انقلاب بوده و هست.

اینک در سالروز این یوم الله سرفرازی و سربلندی، بر خود می بالیم که جمهوری اسلامی ایران به مدل و الگویی در دنیا تبدیل شده و در تمام عرصه های علمی، ورزشی، اجتماعی و نظامی توانسته است با حقانیت، توجه جهان را به خود معطوف کند و توطئه های ایادی استکبار یکی پس از دیگری با شکست مواجه می شود.

امروز جمهوری اسلامی ایران با درآیت رهبر فرزانه انقلاب و هوشمندی دولتمردان انقلابی توانسته است گام های موثری را در عرصه خدمت رسانی داخلی و عزت بخشی خارجی کشور بردارد و علی رغم تحریم های ظالمانه، موفقیت های چشمگیری را کسب کند.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و چهارمین بهار انقلاب شکوهمند اسلامی را به تمامی مردم استان، خصوصا خانواده معزز شهدا و ایثارگران و همه کسانی که دل در گرو عزت این آب و خاک دارند، تبریک می گویم و امیدوارم با تلاش روز افزون دلسوزان بتوانیم شاهد رشد و پیشرفت بیش از پیش نگارستان ایران باشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار