معاون سیاسی سپاه:

معاون سیاسی سپاه گفت: جهاد تبیین بر همگان واجب است و این جهاد نیاز به سرمایه گذاری ندارد و می‌توان به وسیله زبان و صحبت کردن این کار را انجام داد.

جهاد تبیین بر همگان واجب است /اگاه ساختن جلوی فریب را می گیرد

به گزارش خبرنگار گلستان 24، سردار یدالله جوانی عصر امروز در نشست بصیرتی جهاد تبیین در جمع پاسداران ستاد سپاه نینوا گفت: تنها امید دشمنان برای غلبه بر ما، فریب دادن است و آن چیزی که می‌تواند جلوی فریب را بگیرد آگاه ساختن است و در این قضایا آن کسی که آگاهی ندارد، فریب می‌خورد.

محمد یزدانی ادامه داد: وقتی کار بزرگی انجام می‌شود و مردم از آن خبر ندارند باید آن را بازگو کرد، چون به فرموده مقام معظم رهبری اصلی ترین جهاد، جهاد امید آفرینی است.

وی گفت: امروز در جنگ شناختی، دشمن به دنبال این است که سوخت را از موتور آرمان گرایی ما بگیرد، امید را بگیرد و به جای آن یاس بکارد.

معاون سیاسی سپاه ادامه داد: دشمن تمام تلاشش این است که امید را ازز نیروهای انقلابی بگیرد و در عوض جریان ضد انقلاب را تقویت کند.

معاون سیاسی سپاه افزود: تقویت امید در جامعه با توجه به انتخابات پایان سال از مهمترین مأموریت‌های ماست و مقام معظم رهبری هم به این مهم تاکید فراوان داشته‌اند.

وی ادامه داد: انتخابات اگر خوب برگزار شود موجب تقویت ملی می‌شود و اگر ضعیف برگزار شود باعث می‌شود دشمنان فشارشان را زیاد کنند و ما موظف هستیم کاری کنیم که نتیجه اش تقویت ایران اسلامی باشد.

سردار جوانی گفت: بعضی‌ها در کشور ما فقط مشکلات دیده و به دنبال مأیوس و نا امیدکردن مردم هستند و برخی هم بعضی‌ها مشکلات را نمی‌بینند؛ در این زمینه بهتر است هر دو را با هم ببینیم و به این وسیله امید روزافزون را در جامعه تقویت کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار