نفرات برگزیده جشنواره فرهنگی هنری«نگارهای ماندگار» بسیج دانشجویی گلستان معرفی شدند.

معرفی برگزیدگان جشنواره «نگارهای ماندگار» بسیج دانشجویی گلستان+اسامی

به گزارش گلستان24،محمدحسن احمدی معاونت فرهنگی-دانشجویی بسیج دانشجویی گلستان با اشاره به اینکه این جشنواره در راستای کمیته دانشجویی و اساتید اجلاسیه 4000 هزار شهید گلستان برگزار شد گفت: : بسیاری از جریانهای هنری سده اخیر در دانشگاهها رقم خورده است و از این جهت تلاش در راستای انسجام در حوزه هنر دانشجویی بسیار مهم و ارجمند است.

احمدی خاطرنشان کرد: جشنواره سراسری فرهنگی هنری دانشجو در جهت ایجاد همدلی و همسویی در میان هنرمندان و فعالان فرهنگی دانشجو در راستای ارزشهای انقلاب اسلامی و ایجاد انسجام و تاثیرگذاری بر فضای فرهنگی و هنری برگزار شد..

وی افزود: این جشنواره در قالب های آثار ادبی(شعر، دلنوشته، داستان کوتاه)، آثار گرافیکی(نقاشی، خوشنویسی، پوستر، عکس، فیلم کوتاه) و آثار رسانه ای(کلیپ صوتی و تصویری، وبلاگ و سایت) برگزار شد.

احمدی در پایان گفت: حدود 331 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از این تعداد 35 اثر در بخش طراحی پوستر، 75 اثر دلنوشته، 7 اثرخطاطی، 31 اثر داستان کوتاه، 43 تا شعر، 81 مورد عکاسی، 2 اثر فیلم کوتاه، 19 مورد کلیپ، 5 تا نقاشی و 33 اثر وبلاگ و سایت بوده است.

بر اساس این گزارش، در رشته طراحی پوستر مهرداد شیدیان و سیدحسین سیدین به ترتیب به عنوان نفرات اول و دوم معرفی شدند، در بخش خطاطی مهسا مهرنژاد و طاهره رجبی به حائز رتبه اول و دوم شدند، در رشته داستان کوتاهمهدیه وفادار قاسمی و حمید میری اول و دوم شدند.

همچنین در بخش دلنوشته مینا تولی و صبورا ابو ترابی اول و دوم، در بخش شعر حسین عبدی و فاطمه ذاکر نیا حائز رتبه اول و دوم شدند، در رشته عکاسی علی دهقان رتبه نخست کسب کرد، در بخش فیلم کوتاه احد فرودیان و در بخش کلیپ علی رپواق حائز رتبه نخست شدند.

در بخش نقاشی مزگان سنچولی اول شد و در بخش وبلاگ و سایت رقیه صالحی و فاطمه رضانژادی به ترتیب اول و دوم شدند و شعر دفاع مقدس گلناز عبدی به عنوان اثر قابل تقدیر معرفی شد.

/دانشجوسلام

ارسال نظر

آخرین اخبار