رئیس عقیدتی سیاسی هنگ مرزی اترک:

طرح ریشه‌کنی بی‌سوادی قرآنی در هنگ مرزی اترک در حال اجرا است.

طرح ریشه‌کنی بی‌سوادی قرآنی در گلستان اجرا می‌شود

به گزارش گلستان24،حجت‌الاسلام محمدعلی نعیمی کیا، صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح‌های تربیت حافظان قرآن و ریشه‌کنی بی‌سوادی قرآنی، 2 طرح مهم در حال اجرا در بین کارکنان پرسنل، کادر، وظیفه و خانواده‌های آنان در هنگ مرزی اترک است.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح‌ها آشنایی با قرآن و مفاهیم آن است و ما درصددیم که همه پرسنل کادری، وظیفه و خانواده‌های آنان بتوانند با قرآن و مفاهیم آن به‌صورت روخوانی، روان‌خوانی و فصیح خوانی آشنا شوند.

رئیس عقیدتی، سیاسی هنگ مرزی اترک تصریح کرد: امسال یک‌صد نفر از این افراد طرح تربیت حافظان قرآن را گذارنده و موفق به دریافت گواهینامه معتبر شدند که در این طرح حفظ یک جزء، 3 جزء و 5 جزء قرآن آموزی داده شد و مرحله دوم آن تا پایان اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

نعیمی کیا اظهار کرد: با استفاده از روحانیون سازمانی و غیرسازمانی طرح ریشه‌کنی بی‌سوادی قرآنی در حال برگزاری است که پس از سطح‌بندی درجه آن، این افراد نیز به یادگیری قرآن می‌پردازند.

به گفته وی، در این مرحله نیز 200 نفر از افراد کادری، وظیفه و خانواده‌های آنان در طرح شرکت کردند.

نعیمی کیا گفت: برای تشویق و ترغیب افراد برای آشنایی با قرآن و مفاهیم آن و یادگیری مرخصی تشویقی و هدایای نقدی در نظر گرفته‌شده است.

منبع:تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار