دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان و رئیس دانشگاه آزاد گرگان در حاشیه سفر با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به گرگان، با وی دیدار کرد.

رئیس دانشگاه آزاد گرگان با هاشمی رفسنجانی دیدار کرد

به گزارش گلستان24، آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برای دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گلستان در گرگان حضور یافت و آرین ساطعی، دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد گلستان و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان نیز در این دیدار حضور داشت.

 

ساطعی در خصوص دستاوردهای این دیدار گفت: توفیق دیدار در مسیر برگشت هاشمی رفسنجانی و بیت حضرت امام (ره) از مشهد به تهران در توقف کوتاه آنها در منزل نماینده ولی فقیه در استان گلستان فراهم شد.

 

وی افزود: در این دیدار کوتاه با توجه به اشراف رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی، یکی از اساسی ترین برنامه‌های دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان در حضور استاندار مورد تاکید ایشان قرار گرفت و مقرر شد تا دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان در زمینه سرعت بخشیدن به طرح شهرک گلخانه‌ای اقدامات لازم را با هماهنگی دستگاه‌های ذی‌ربط و توجه ویژه استاندار محترم در سطح استان پیگیری کند.

 

ساطعی در باره طرح شهرک شفا در گرگان تصریح کرد: طرح شهرک گلخانه‌ای(شفا) در گرگان در زمینی به مساحت ۵/۵ هکتار، فاز صفر را با موفقیت به اتمام رسانده و در صورت همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط در استان بزودی وارد فاز اجرایی می‌شود.

 

لازم به ذکر است، غلامرضا گلچین‌راد، رئیس دبیرخانه هیات امنای استان گلستان نیز ساطعی را همراهی می‌کرد.

منبع:خبرگزاری دانشجو

ارسال نظر

آخرین اخبار