رئیس ستاد انتخابات شهرستان علی آبادکتول گفت: صحت انتخابات این شهرستان توسط هیئت اجرایی و نظارت (شورای نگهبان) شهرستان و استان تایید شده است.

صحت انتخابات علی آبادکتول تایید شد/ ابطال آرای صندوق ها شایعه است

به گزارش گلستان24،احمد تجری مفرد ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار تدبیر اظهار کرد: حضور و مشارکت حدود 93 درصدی مردم در انتخابات هفتم اسفند قابل تقدیر و تحسین است و شایعات نمی تواند بر صحت و سلامت انتخابات خدشه وارد کند.

فرماندار علی آبادکتول افزود: در روزهای بعد از انتخابات معمولا بازار شایعات داغ می شود و این موضوع تقریبا در تمام انتخابات دیده شده و این موضوع تنها مربوط به انتخابات مجلس دهم و این شهرستان نبوده و نیست.

وی در پاسخ به این سوال که در روزهای اخیر شایعاتی در فضای مجازی و گروه های تلگرامی در حال انتشار است که از ابطال آرای برخی از صندوق های رای به دلیل تخلفات مشهود از سوی هواداران یکی از کاندیداهای مطرح شهرستان خبر می دهد، آیا این خبر صحت دارد، تصریح کرد: صحت انتخابات در استان از سوی شورای نگهبان و هیئت اجرایی گلستان تایید شده و هنوز نسبت به هیچ شهرستانی در کشور اعلام نظر نشده و آنچه مطرح می شود، شایعه ای بیش نیست.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات شهرستان در سلامت کامل برگزار شد و ما همچنان از آرای مردم که از صندوق ها بیرون آمده صیانت می کنیم، ادامه داد: تاکید مقام معظم رهبری در دیدار روز گذشته با اعضای مجلس خبرگان رهبری، باید حسن ختام تمام شایعات باشد زیرا ایشان بر صحت و سلامت انتخابات تاکید داشتند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان علی آبادکتول یادآور شد: اعتراض و شکایت از سوی یکی از کاندیداهای شهرستان که موفق به کسب آرای مردم نشده، در مهلت مقرر قانونی تحویل هیئت اجرایی و نظارت شده است اما این به معنای ایجاد خلل در صحت و سلامت انتخابات نیست.

تجری مفرد اعتراض را حق طبیعی و قانونی کاندیداها دانست و خاطر نشان کرد: هر یک از کاندیداها که نسبت به روند انتخابات دچار شک و یا شبه بوده اند مطابق قانون می توانند شکایت خود را به مراجع ذیصلاح (هیئت اجرایی و هیات نظارت یا همان شورای نگهبان)  تحویل دهند اما بازهم تاکید می کنم این موضوع نمی تواند بر حسن و صحت و سلامت برگزاری انتخابات در شهرستان و استان خلل وارد کند. +

 

لازم به یاد اوری است که یکی از کانالهای سایت معتبر نوشته بود :شنیده ها حاکیست شورای نگهبان، آرای حوزه انتخابیه علی آبادکتول را که تخلفات مشهود از سوی اسدالله قره خانی انجام گرفته را باطل اعلام می کند

منبع:عدالت خواهان

ارسال نظر

آخرین اخبار