سرپرست پلیس راه گلستان:

سرپرست پلیس راه استان گلستان گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون ۱۱ تصادف منجر به فوت در محورهای استان رخ داد و ۱۴ نفر بر اثر این حوادث و تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست دادند.

محدودیت‌های ترافیکی در محورهای استان گلستان اعمال می‌شود

به گزارش گلستان24،سرهنگ علی عبدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای طرح نوروزی از 25اسفند تاکنون 11 تصادف منجر به فوت در محورهای استان رخ داد و 14 نفر بر اثر این حوادث و تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست دادند که همه این افراد بومی‌های استان بودند و تاکنون برای مسافران اتفاق خاصی رخ نداده است.

وی افزود: افرادی که در حوادث مختلف در این ایام جان خود را از دست داده‌اند بیشتر موتورسواران و بومیان استان گلستان بودند.

سرپرست پلیس راه استان گلستان تصریح کرد: هم اکنون حجم تردد در محورهای استان گلستان پرتردد است و ترافیک روان است و تنها در محور جنگل گلستان تا مینودشت ترافیک نیمه‌سنگین گزارش شده است.

عبدی افزود: امروز و فردا همچنین طرح ترافیک و ممنوعیت تردد در سطح جاده های استان گلستان اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: براین اساس امروز و فردا از ساعت 6 صبح تا 22 تردد خودروهای نیمه سنگین و سنگین در محورهای ارتباطی گلستان ممنوع است.

سرپرست پلیس راه استان گلستان افزود: فردا از ساعت 16.30 دقیقه تا 19 نیز تردد در مسیر توسکستان گرگان به شاهرود از سمت شمال به جنوب ممنوع است و این جاده یک‌طرفه خواهد شد.

سرپرست پلیس راه گلستان به علت تصادفات در محورهای استان اشاره کرد و گفت: عدم توجه به جلو، سرعت غیرمجاز و انحراف به چپ سه عامل مهم تصادفات در ایام نوروز در گلستان بوده است.

استان گلستان بیش از 5هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که بیش از یک‌‌هزار و 900 کیلومتر آن کوهستانی است.

منبع:تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار