جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان خبر داد:

جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان از دستگیری سارق حرفه‌ای با ۵۴ فقره انواع سرقت در شهرستان گرگان خبر داد.

پایان تلخ سرقت کندوهای شیرین عسل برای سارق گرگانی

به گزارش گلستان24،سرهنگ علی اکبر جاویدان اظهار کرد: ظهر روز گذشته ماموران کلانتری ۱۴ شهر جلین حین گشت‌ زنی در سطح حوزه، در یکی از جاده‌های فرعی به یک دستگاه وانت نیسان سورمه ای رنگ که هر دو پلاکش را آغشته به گل کرده و در کنار جاده توقف کرده بود، مشکوک شدند.

وی ادامه داد: ماموران با نزدیک شدن به وانت نیسان مشاهده کردند که دو نفر در حال بار زدن کندوهای عسل از یک انبار در کنار جاده هستند.

جاویدان با بیان اینکه ماموران از وقوع یک سرقت با خبر شدند، گفت:‌ سارقانی که در حال بار زدن کندوهای عسل بودند، بلافاصله با مشاهده ماموران پا به فرار گذاشته و به داخل جاده های خاکی و فرعی اطراف متواری شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان تصریح کرد: ماموران در اقدامی سریع راننده وانت نیسان را دستگیر و با بررسی های میدانی مشاهده کردند که دیوار پشت انبار به وسیله یک پتک به ارتفاع یک متر خراب شده و ۱۶ عدد کندوی عسل در داخل انبار وجود دارد و ۹ عدد دیگر توسط سارقان داخل وانت نیسان جاسازی شده است.

علی اکبر جاویدان بیان کرد: متهم به همراه کندوهای مسروقه به مرکز پلیس انتقال داده شد و پس از انجام تحقیقات تکمیلی این سارق به ۵۴ فقره انواع سرقت از قبیل لوازم خودرو، احشام، مغازه، منزل و سرقت از مزارع و باغ اعتراف کرد.

سرهنگ جاویدان در پایان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، اظهار کرد: صاحب انبار شناسایی و کندوهای مسروقه به مالباخته بازگردانده شد. ماموران با ابلاغ حکم قضایی درصدد دستگیری دو همدست این سارق هستند.

منبع:باشگاه خبرنگاران

 

ارسال نظر

آخرین اخبار