در همایش روز زن و مدیریت سلامت خانواده و جامعه در گمیشان مطرح شد؛

فرماندار گمیشان گفت: حضرت زهرا(س) نه تنها الگوی همه زنان عالم بلکه الگوی همه انسانهایی است که دل در گرو اعتقادات اسلامی دارند.

سه سفارش ارزشمند فرماندار گمیشان به بانوان + تصاویر

به گزارش گلستان24،همایش  روز زن و مدیریت سلامت خانواده و جامعه روز گذشته با همکاری امور بانوان فرمانداری و مرکز بهداشت گمیشان در کتابخانه امام محمد غزالی  گمیشان برگزار شد.

فرماندار گمیشان ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا(س) گفت: بعد از پیامبر گرامی اسلام حضرت زهرا (س) بهترین الگو برای امت اسلام و همه کسانی است که دل در گرو اسلام دارند .

وی افزود : زندگی  حضرت زهرا (س) و همه ائمه از چشمه جوشان قرآن نشات گرفته و ما هرچه به این سبک و سیره نزدیک تر شویم و از برنامه های قرآن بهره مند شویم سعادتمند تر خواهیم شد.

 وی ادامه داد: عزتمندی و سربلندی خانواده ها به زنان و مادران آن خانواده است و در هر خانواده ای که زنان مقتدرتری دارند از احترام و قرب بیشتری برخوردار هستند آن خانواده در جامعه عزیزتر و سربلند تر است .

سه سفارش ارزشمند فرماندار گمیشان به بانوان

وی در پایان خطاب به بانوان گفت: مادران خانواده در درجه اول باید به قرآن متوسل و از آموزه های آن هر چه بیشتر بهرمند شوند در درجه دوم خود را به علم روز جامعه مجهز کنند و در درجه سوم محبت و مهربانی را هرچه بیشتر به اعضای خانواده خود هدیه کنند و بذر مهربانی را در خانواده ها گسترش دهند که این امر مورد تاکید و سفارش نبی اکرم و باعث سعادتمندی خانواده ها است .

H02

H03

H04

H05

H06

H07

H10

H11

H12

H13

منبع:ساحل گمیشان

ارسال نظر

آخرین اخبار