پس از تکمیل و تجهیز فاز دوم؛

فاز دوم بیمارستان کلاله پس از تکمیل و تجهیز، شنبه هفته اتی با حضور وزیر بهداشت افتتاح می شود.

بیمارستان کلاله با حضور وزیر بهداشت افتتاح می شود + تصاویر

به گزارش گلستان24، پس از گذشت بیش از 8 ماه، فاز دوم بیمارستان کلاله تکمیل و تجهیز شد و شنبه هفته اتی توسط هاشمی وزیر بهداشت و درمان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار کلاله در گفتگویی در این خصوص اظهار داشت: فار دوم بیمارستان 200 تختخوابی شهرستان کلاله جهت بهره بردای آماده شد و شنبه هفته اتی با حضور وزیر بهداشت و درمان به بهره برداری خواهد رسید.

برزگر افزود: همانطور که از قبلا وعده داده بودیم، فاز دوم این بیمارستان را ظرف نزدیک به 8 ماه با همت دانشگاه علوم پزشکی تکمیل کردیم و پس ازتکمیل دانشگاه علوم پزشکی این فاز را تجهیز کرد.

وی یادآور شد: این فاز شامل 10 اتاق سی سی یو، 10 اتاق آی سی یو، 8 اتاق ان آی سی یو، بخش اطفال و نوزادان و بخش بستری داخلی مردان و زنان است.

فرماندار کلاله تصریح کرد: این فاز شامل سه طبقه است که همکف آن بخش مراقبت های ویژه، طبقه اول آن بخش اطفال و نوزادان و طبقه دوم آن بخش بستری داخلی مردان و زنان است.

وی تاکید کرد: در هر بخش 4 اتاق وی آی پی و 3 اتاق ایزوله نیز ساخته شد و همچنین 1 اتاق عمل نیز اضافه گردید.

فرماندار کلاله در پایان گفت: یک بلوک زایمان به مساحت 200 متر مربع به این بیمارستان در حال اضافه شدن است و همچنین در نظر داریم پس از افتتاح، بخش دیالیز را هم توسعه دهیم.

این اتفاق در حالی رخ داد که بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) کلاله درست 25 سال پیش کلنگ آن به زمین خورد و در حدود 10 سال پس از وقفه های طولانی فاز اول آن به بهره برداری رسید و این درحال بود که این پروژه درمانی یک واحد بود که به 2 فاز تقسیم بندی شد و امروز نیز پس از 25 سال بالاخره با تلاش های مسئولین استانی، شهرستانی، کشوری و خیرین فاز دوم این بیمارستان تکمیل شد.

bimarestan 1

bimarestan 2

bimarestan 3

bimarestan 4

bimarestan 5

bimarestan 6

bimarestan 7

bimarestan 8

bimarestan 9

bimarestan 10

bimarestan 11

bimarestan 12

bimarestan 13

bimarestan 14

bimarestan 15

bimarestan 16

منبع:کلاله خبر

ارسال نظر

آخرین اخبار