دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر امروز شنبه در حاشیه افتتاح بیمارستان ۱۵۵ تختتخوابی فاطمه الزهرا (س) مینودشت با معاینه پزشکی یکی از جانبازان این شهرستان، برای وی دارو تجویز کرد.

ویزیت جانباز مینودشتی توسط وزیر بهداشت+عکس

به گزارش گلستان24، ابراهیم ممشلی از جانبازان 70 درصد منیودشت که از حضور وزیر بهداشت برای افتتاح بیمارستان این شهرستان مطلع شده بود، با حضور در مراسم و به هنگام خروج وزیر به بیان مشکل بینایی خویش پرداخت.
این جانباز مینودشتی که در دوران دفاع مقدس از ناحیه دو چشم دچار جراحت شده است، با شرح بیماری اش از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخواست کرد، چند قلم دارو برای وی در دفترچه بیمه اش بنویسید.
دکتر هاشمی وزیر بهداشت نیز پس از اطلاع از بیماری این جانباز، چند قلم دارو در دفترچه خدمات درمانی این جانباز نوشت و بوسه ای برای صورت و چشمان او زد.
ابراهیم ممشلی پس از نگارش داروها از دکتر هاشمی خواست مهر پزشکی خویش را نیز روی دفترچه بیمه بزند تا داروخانه ها بتوانند دارو را به او تحویل دهند که وزیر بهداشت بابیان اینکه مهر پزشکی همراهش نیست با لبخندی به او گفت: داروخانه ها خودشان می دانند و داروی تو را خواهند داد.
گفتنی است، زیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر یک روزه به استان گلستان صبح امروز مرحله دوم بیمارستان رسول اکرم (ص) شهرستان کلاله و بیمارستان فاطمه الزهرا (س) شهرستان مینودشت در شرق این را استان افتتاح کرد و قرار است در ادامه سفر خود، برخی طرح های حوزه بهداشت و درمان این استان را نیز به صورت متمرکز در گرگان افتتاح نماید.
شهرستان مینودشت با افزون بر 80 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

منبع:رادکانا

ارسال نظر

آخرین اخبار