امام جمعه کردکوی:

امام جمعه کردکوی با بیان اینکه خبرگان رهبری وظیفه خاصی بر عهده دارد، گفت: مجلس خبرگان رهبری در جامعه اسلامی با پشتوانه مردم می‌تواند در کنار انجام وظایف خود به دولت و نهاد‌ها کمک کند.

خبرگان رهبری پشتوانه دولت و مردم است

به گزارش گلستان24،حجت‌الاسلام موسی شاعری ظهر امروز در خطبه‎های نماز جمعه این هفته شهرستان کردکوی با بیان اینکه دین‎داری تنها در ایمان داشتن به خدا خلاصه نمی‎شود، اظهار کرد: کسانی که اهل ایمان هستند در زندگی و کار پرتلاش هستند چرا که عمل صالح تنها با اکتفاء به ایمان میسر نیست.

وی با بیان اینکه در روز قیامت کسانی وارد محشر می‎شوند که اعمال آنها به اندازه کوه بزرگ است اما ارزشی ندارد، تصریح کرد: در روز قیامت خیلی از افراد اعمال دنیوی آنها مثل خاکستر است.

امام جمعه شهرستان کردکوی با بیان اینکه کسانی که به حرام و حلال تعصب نداشته باشند اعمالشان ارزشی نخواهد داشت، گفت: وقتی ریشه درخت خراب باشد ثمری ندارد یا بی‌ثمر است ایمان انسان هم همین طور است.

انسان هیچ‎ چیز مادی نمی‌‎تواند از این دنیا به دیار باقی ببرد

شاعری با بیان اینکه انسان هیچ‎ چیز مادی نمی‌‎تواند از این دنیا به دیار باقی ببرد، گفت: اگر انسان در طول زندگی به دلیل ثروت و هوی و هوس امر خدا و خدا را کنار بگذارد این دنیا را با دست خالی ترک خواهد کرد.

وی ضمن توصیه به تقوا یادآور شد: اگر مریضی از برخی چیزها پرهیز نکند خوب نخواهد شد و در امر دین نیز باید از برخی مسائل مثل اعمال حرام و شبهه‌ناک پرهیز کرد.

امام جمعه شهرستان کردکوی متذکر شد: ماه شعبان هستیم ماه استغفار و خشوع است و این ماه متعلق به پیامبر (ص) است و بعد از این ماه، ماه پرفیض رمضان را در پیش داریم.

شاعری به آغاز به کار مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به پایان رسیده است و عده‎ای جایگزین عده‎ دیگر شدند و امیدواریم بتواند مجلس دهم خدمت‎گذار خوبی برای مردم شود.

وی گفت: رئیس مجلس خبرگان رهبری نیز از میان قریب به 100 نفر از مجتهدین این مجلس مشخص شد و مقام معظم رهبری بیانات خوبی در بین نمایندگان مردم در مجلس خبرگان داشتند.

سوم خرداد یادآور رشادت‌های رزمندگان اسلام است

امام جمعه کردکوی با بیان اینکه خبرگان رهبری وظیفه خاصی بر عهده دارد، گفت: مجلس خبرگان رهبری در جامعه اسلامی با پشتوانه مردم می تواند در کنار انجام وظایف خود به دولت و نهاد ها کمک کند.

شاعری با بیان اینکه سوم خرداد یادآور رشادت های رزمندگان اسلام است، گفت: صدام رجز می‌خواند که خرمشهر هرگز آزاد نخواهد شد و اگر این طور شد من کلید بصره را هم به آنها خواهم داد و با این حرف‌ها دل مردم را خون می‌کرد، اما زمانی که رادیو آزادی خرمشهر را اعلام کرد شادی خاصی در دل آحاد مردم حاکم شد.

منبع:فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار