مجتبی نو دوست، مدیر حوزه علمیه سفیران آزادشهر:

وظیفه ما در این شرایط، به عنوان یک مسلمان و رهرو حضرت ختمی مرتبه (ص) این است که در برابر این توهین ها دفاع کنیم، ما باید در هر سمت و جایگاهی که هستنی در اول به کلیشه زنی بپردازیم. برای مثال همانگونه که در ماه محرم نام امام حسین را روی شیشه های ماشین ها مینویسیم، بنویسیم لبیک یا رسول الله. در گام دوم ایستگاه صلواتی بزنیم.

در هر جایگاهی که هستیم، باید در برابر توهین به پیامبر اسلام (ص) دفاع کنیم

مجتبی نو دوست، مدیر حوزه علمیه سفیران آزادشهر، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، ضمن محکوم کردن توهین های اخیر مجلات غربی به پیامبر اکرم (ص)، علت این اقدام را هراس از گسترش اسلام دانست و افزود:  رئیس شیعه شناسی هامبورگ آلمان اعلام کرده است که هر سه روز یک بار یک نفر در آن جا شیعه می شود ، همچنین گسترش میدانی  اسلام  در اروپا و نامه اتحادیه اروپا به آلمان و فرانسه ، که تا سال 2020 قالب جمعیت آن ها مسلمان خواهند شد ، شروع به کلید زدن پروژه اسلام هراسی کردند و با زشت جلوه دادن حضرت ختمی مرتبه (ص)  و توهین به مقدسات اسلام سعی دارند از جهانی شدن حکومت اسلام جلو گیری کنند. اما با پوزه سگ آب دریا نجس نخواهد شد.آن ها گمان می کنند که با این کاریکاتور ها و بی احترامی ها، محبت حضرت محمد (ص) و اشتیاق مردم جهان نسبت به اسلام را در دل ها از بین ببرند. اما این گونه نخواهد شد. خداوند متعال در قرآن کریم می فرمانید : کسانی که به خداوند و جریان حق تکبر می ورزند مطمئن باشند مکرشان به خودشان باز خواهد گشت. رفتار های دو گانه این کشور ها راجع به موضوعات حقوق بشر و تروریست خواندن مسلمانان نیز به این موضوع بر می گردد که آن ها احساس خطر می کنند. کشور فرانسه بمب های هسته ای خود را در آفریقا دفن کرده است و آزمایش های هسته ای خود را در کشور های مستضعف آفریقایی انجام داد.

bnnvbn

 نو دوست مذاکرات دولت تدبیر و امید با دشمنان اسلام را بی فایده دانست و گفت: ما باید شدت غضب خود را در برابر دشمنان بکار بگیریم و از موضع قدرت با آن ها برخورد کنیم، نه آن که بخندیم و  بگذاریم که آن ها برای ما تعیین تکلیف کنند. با خنده به این مذاکرات واهی ادامه ندهیم. آن ها جز برای نابودی و بدی این ملت تلاشی نکرده اند. متاسفانه ما از آموزه های قرآنی به سمت لیبرال حرکت کردیم و نتیجه آن این شده است که هر روز داریم یک پله در عرصه بین المللی عقب نشینی می کنیم.

چه کسی به رژیم صهیونیستی تکنولوژی هسته ای را داده است جز آن ها؟ جنگ های صلیبی را چه کسی آغاز کرد و بیست میلیون نفر آدم بی گناه را چه کسی کشت به جز آن ها؟ آن وقت می گویند اسلام دین خشونت است؟ در صورتی که از ابتدای این کتاب آسمانی  سخن از الرحمن الرحیم و رحمت الهی است. اما آن ها برای ایجاد اسلام هراسی و نمایش چهره ترسناک از اسلام، داعش را ایجاد می کنند.

fgfgdfg

وی با بیان این که وظیفه ما در این شرایط، به عنوان یک مسلمان و رهرو حضرت ختمی مرتبه (ص) این است که در برابر این توهین ها دفاع کنیم، افزود:  ما باید در هر سمت و جایگاهی که هستنی در اول به کلیشه زنی بپردازیم. برای مثال همانگونه که در ماه محرم نام امام حسین را روی شیشه های ماشین ها مینویسیم، بنویسیم لبیک یا رسول الله. در گام دوم ایستگاه صلواتی بزنیم. مسابقات بذاریم و کاریکاتور بکشیم. ما هم علیه  آن کشور مسابقات عکس و نقاشی برگزار کنیم. در سطح شهرستان ها بنر نسب نماییم و به تولید ایجاد محیط های مثبت و موسیقی بپردازیم. برای کد خدای کودک کش نامه بنویسیم. در شبکه های اجتماعی و فیس بوک این موضوعات و چالش هایی که برگزار می شود را به اشتراک بگذاریم. رسانه ها نیز با الگو های رفتاری جامعه، مثل هنر پیشه ها و بازیکنان فوتبال مصاحبه کنند و با ورود آن ها به این عرصه ، در حس انزجار جامعه تاثیر بگذارند . هیات مذهبی را فعال کرده  و به مقابله تشیع لندن نشین و اسلام مناسکی بپردازیم و بپرسیم که چرا هیچ کدام از آن ها به هتاکی به پیامبر اسلام اعتراضی نمی کنند و ساکتند؟از خواننده های مذهبی همچون سامی یوسف دعوت کنیم که بتوانند در رسانه ملی و دیگر جاها به دفاع از حوزه حق عالم یعنی اسلام بپردازند.

                 عالم هنوز در صلوات  است و همچنان               این رعیت نبی ست که بر بام شده ست

 

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    الهم صل علی محمد و آل محمد

  • مریم
    0

    سلام
    کوتاهی از ما مسلموناس وگرنه رژیم صهیونیستی اینهمه رو نداشت و متکبرانه جولان نمی داد. باید تمام تشکل های مردمی دانشجویی اساتید و غیره رو آگاهی داد. مردم کشور خودمون هنوز اسلام واقعی را نمی شناسن و هنوز اثار استعمار فکری غرب و تفکر اختلاف طبقاتی دوران ساسانی رواج داره. باید با تکیه بر سیره نبوی و مقابله با بی عدالتی و اختلاف طبقاتی با عمل به مردم آگاهی بیشتری داد. اونها ما رو سرگرم می کنن به طوریکه نام رسول خدا برامون مهمتر از رسالت عظیم اون شده. دعوا سر نام اسلام و پیامبر هس تا عمل به رسالت او. همیشه با هر چیزی ما رو سرگرم می کنند و خودشون قسر در میرن.

آخرین اخبار