عصر روز گذشته پیکر بی‌جان مردی 50 ساله در روستای نرسو کشف شد.

کشف جسد مرد 50 ساله گرگانی

به گزارش گلستان24،عصر امروز جسد مردی 50 ساله در منزلی مسکونی در روستای نرسو کشف شد.

این گزارش حاکی است، این مرد 50 ساله اهل گرگان است و دو روز قبل منزلش در گرگان را به مقصد روستای نرسو ترک کرد.

پس از مفقودی 48 ساعته این مرد، امروز خانواده وی موضوع به پلیس اعلام کرده و پلیس پس از تجسس‌های فراوان در نهایت پیکر بی‌جان این مرد را در یک خانه ویلایی در روستای نرسو کشف کردند.

 

گفتنی است بلافاصله پس از کشف جسد، تیم‌های تجسس و پزشکی قانونی برای بررسی موضوع در محل حاضر شده و تحقیقات خود برای کشف حقیقت را آغاز کردند.

 

از ساعاتی پیش شایعات متعددی در فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و پایگاه‌های خبری غیر رسمی منتشر شد و با توجه به کشف دو جسد در روزهای گذشته به صورت کرم‌خورده و با وضعیت نامناسب در شهرستان کردکوی، موجی از نگرانی و احساس ناامنی را در سطح شهرستان و استان ایجاد کرد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: منزلی که پیکر این مرد در آن کشف شد منزل ویلایی شخصی متعلق به متوفی است.

 

علی‌اکبر اژدری تاکید کرد: بلافاصله پس از کشف جسد، پیکر وی به پزشکی قانونی منتقل و بررسی‌های تخصصی و کارشناسی انجام شد.

 

وی با اشاره به اینکه این مرد مجرد و اهل گرگان است، گفت: پس از بررسی‌های مختلف پزشکی قانونی علت مرگ این مرد 50 ساله را فوت عادی عنوان کرد و فرضیه قتل، خودکشی و عوامل دیگر را رد کرده است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر خاطرنشان کرد: تقاضای ما از تمامی شهروندان، پایگاه‌های خبری و رسانه‌های مختلف این است که برای جلوگیری از تشویش اذهان عمومی و انتشار شایعات مختلف، اصل موضوع را از مراجع موثق جویا شوند.

منبع:فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار