سومین حادثه سقوط برای پاراگلایدرسواران مشهدی؛

عصر روز گذشته بانوی پاراگلایدر سوار مشهدی که از ارتفاعات بخش لوه شهرستان گالیکش اقدام به پرواز کرده بود در اراضی زراعی روستای «ترجنلی» سقوط کرد.

بانوی پاراگلایدرسوار مشهدی در گالیکش سقوط کرد + تصاویر

عصر دیروز سه نفر از اعضای یک خانواده مشهدی برای پرواز با پاراگلایدر به منطقه «خوجه صالح» از توابع بخش لوه گالیکش شهرستان گالیکش سفرکرده بودند.

به گزارش گلستان24، یکی از اعضای این خانواده که بانوی 20 ساله‌ای بوده به دلیل عدم کنترل پاراگلایدر خود در اراضی زراعی روستای ترجنلی سقوط می‌کند. پس از کسب اطلاع نیروهای امدادی گالیکش ( اعضای جمعیت هلال‌احمر و اورژانس) ساعت 20 و 45 دقیقه به منطقه اعزام می‌شوند.

نیروهای امدادی با توجه به نامناسب بودن مسیر با آمولانس کمکدار به محل حادثه اعزام شده اند.

مصدوم که از ناحیه دست دچار شکستگی و از ناحیه گردن، پا، شکم و کمر دچار ترومای متعدد شده را پس از آتل‌بندی و فیکس کردن و انتقال از ناحیه پرخطر به بیمارستان محمد رسول‌الله کلاله انتقال داده‌اند.

گفتنی است اردیبهشت‌ماه سال جاری نیز 15 پاراگلایدر سوار مشهدی از منطقه خوجه صالح گالیکش اقدام به پرواز کرده بودن که دو نفر از آن‌ها در روستای ترجنلی سقوط کردند و از ناحیه دست، پا و گرد دچار شکستگی شدند.

همچنین حادثه دیگری نیز سه سال گذشته در مرتع آق قمیش اتفاق افتاد و منجر فوت یکی از پاراگلایدر سواران شد.

در این خصوص مسئولین شهرستانی باید تمهیداتی بیندیشند تا بدون کسب مجوزهای لازم و اطلاع قبلی کسی اقدام به پاراگلایدر سواری در این شهرستان نکند تا شاهد حوادث اینچونینی باشیم.

منطقه خوجه صالح، مرتع آق قمیش و ارتفاعات سنگ معدن گالیکش سه‌نقطه‌ای است که پاراگلایدر سواران برای پرواز انتخاب می‌کنند.

000aaaaahgjvkfy 1

000aaaaahgjvkfy 1

انتهای پیام/

منبع: نیلکوه

ارسال نظر

آخرین اخبار