اختلافات خانوادگی باعث شد جوان 20 ساله پسر عمه خود را به قتل برساند و برای فرار از قانون، جنازه‌اش را در چاه ساختمان نیمه‌کاره پدر بیندازد و آن را با بتن پر کند.

قتل پسرعمه در ساختمان نیمه‌کاره پدر/ کشف جسد در چاه بتنی گلستان

 آخرین روزهای بهمن ماه سال گذشته خانواده جوانی 17 ساله در گرگان، موضوع مفقود شدن پسرشان را به پلیس گزارش دادند.

به گزارش گلستان24، پلیس آگاهی استان گلستان با تشکیل پرونده، تحقیق در خصوص کشف حقیقت را آغاز کردند و در مرحله نخست تلاش پلیس بر این بود که از تمامی اطرافیان، دوستان و آشنایان وی تحقیقات اولیه را انجام دهد.

در تحقیقات اولیه پلیس نتوانست به سرنخی محکم دست پیدا کند و با توجه به حساسیت موضوع و عدم بازگشت این جوان 17 ساله به محل سکونت، تحقیقات در دستور کار کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

هیچکس نمی‌دانست که این پسر 17 ساله برای آخرین‌بار با چه کسی در ارتباط بوده و آخرین بار چه کسی و کجا وی را دیده است.

پلیس با هماهنگی مرجع قضایی و استفاده از تکنیک‌های فنی برخی از تماس‌ها و ارتباطات این جوان را بدست آورد که سرنخی بسیار خوب برای کشف حقیقت و رسیدن به حقیقتی هولناک بود.

پسر عمه این جوان 17 ساله یکی از افرادی بود که به دلیل اظهارات ضد و نقیض، مورد توجه پلیس آگاهی استان قرار داشت اما به دلیل نبود مدارک کافی، پلیس نمی‌توانست او را بازداشت کند.

پلیس آگاهی استان با آنکه به این جوان 20 ساله مشکوک بود اما به طور همزمان به اقدامات تحقیقاتی خود از دیگر افراد نزدیک به فرد گمشده دست بر نداشت.

بعد از قتل پایش را با تیغ قطع کردم

با آنکه کسی گمان نمی‌کرد پسر عمه این جوان 17 ساله تنها فردی باشد که از سرنوشت گمشده این ماجرا اطلاعی داشته باشد، پس از تحقیقات فنی پلیس، وی به وقوع یک جنایت هولناک اعتراف کرد.

این جوان 20 ساله که روزهای گذشته به قتل پسردایی خود اعتراف کرده است، در خصوص جزئیات این حادثه گفت: بیستم بهمن ماه سال گذشته بود که به دلیل اختلافی که با پسر عمه‌ام داشتم با وی در ساختمان نیمه‌کاره پدرم قرار گذاشتم.

وی تاکید کرد: پدرم سازنده آپارتمان است و به همین دلیل آن ساختمان نیمه‌کاره را انتخاب کردم تا با پسر عمه‌ام به سادگی حرف بزنم و مسائلی را که در ذهنم وجود دارد اجرا کنم.

این جوان 20 ساله اظهار کرد: وقتی او به ساختمان آمد بحثمان جدی شد و در نهایت با هم درگیر شدیم و سرش را به دیوار کوبیدم و خفه‌اش کردم.

وی اضافه کرد: نمی‌دانم چه شد اما با تیغ موکت‌بری پای چپش را بریدم اما دیگر نتوانستم ادامه‌دهم و سریع با استفاده از پلاستیک‌های بزرگ و سیم مفتولی که آنجا بود جسدش را بسته‌بندی کردم.

این جوان 20 ساله اضافه کرد: نمی‌دانستم چکار کنم و جسدش را کجا بیندازم که ناگهان به فکر چاه حفر شده برای ساختمان افتادم.

وی ادامه داد: به سختی جنازه را آنجا بردم و به داخل چاه پرت کردم و هر چه می‌توانستم خاک روی آن ریختم؛ ترسیده بودم و به کارگرها گفتم که چاه را با بتن پر کنند چون پدرم تصمیم گرفته برای ساختمان چاه دیگری را حفر کند و آنها این کار را انجام دادند.

کشف جسد در چاه پر از بتن

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان در خصوص جزئیات این واقعه، اظهار کرد: پس از اعترافات این جوان 20 ساله، با هماهنگی مرجع قضایی، محل دفن جسد برای صحت گفته‌های وی حفاری شد که با توجه به مستندات بدست آمده، صحت گفته‌هایش تائید شد.

مجتبی مروتی با اشاره به اینکه قاتل قبل از اقدام به این جرم قرص ترامادول مصرف کرده بوده است، گفت: طی 5 ماه تحقیق پلیس، کارآگاهان به رفتارهای این جوان مشکوک شده بودند و احتمال وقوع یک جنایت توسط این جوان را می‌دادند اما وی در هر بار تحقیقات پلیس منکر هرگونه موضوع مشابه می‌شد.

وی اضافه کرد: در تحقیقات آخر پلیس آگاهی استان، زمانی که این جوان با مستندات و دلایل پلیس روبرو شد راهی جز اعتراف نداشت و پرده از راز جنایت بسیار ناگوار برداشت.

مروتی گفت: با تکمیل شدن پرونده، متهم به همراه مستندات موجود برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار