رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گلستان از کشف ۱۵ هزار داروی قاچاق و تاریخ مصرف گذشته در یک عملیات پلیسی در شهرستان گرگان خبر داد.

۱۵ هزار قلم داروی فاسد در استان گلستان کشف شد

به گزارش گلستان24، سرهنگ مجتبی مروتی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در پی دریافت گزارشی مبنی بر وجود داروهای قاچاق و تاریخ مصرف گذشته در یک واحد مسکونی در سطح شهرستان، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

دارو

وی ادامه داد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و تشکیل اکیپی از کارکنان مجرب با تعقیب و مراقبت‌ های شبانه ‌روزی اقدام به رصد و کنترل فرد قاچاقچی کردند و با اطمینان از صحت موضوع و شناسایی محل دپوی کالای غیرمجاز در یک عملیات غافلگیرانه، فرد قاچاقچی را که در حال جابجایی دارو‌ها بود دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گلستان اظهار کرد: ماموران موفق شدند در بازرسی از منزل متهم 15 هزار قلم انواع دارو‌ی قاچاق و تاریخ مصرف گذشته و فاقد هرگونه مجوز قانونی را کشف کنند.

سرهنگ مروتی تصریح کرد: مأموران انتظامی در راستای حمایت از اقتصاد ملی و تولیدکنندگان داخلی ، مبارزه با پدیده شوم قاچاق و برخورد مقتدرانه و قانونی با سودجویان و قاچاقچیان، لحظه‌ای درنگ نمی‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گلستان با اعلام تشکیل و ارسال پرونده متهم به مراجع قضائی، از مردم خواست برای تهیه اقلام بهداشتی و دارویی از مبادی رسمی کشور اقدام کنند.
منبع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار