امام جمعه موقت گرگان:

امام جمعه موقت گرگان گفت: نتایج انتخابات آمریکا هیچ تاثیری بر ایران اسلامی ندارد و ملت ایران ملتی آزاد و مستقل است.

نتایج انتخابات آمریکا هیچ تاثیری بر ایران اسلامی ندارد

به گزارش گلستان24، حجت‌الاسلام قاسم لیوانی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه گرگان با اشاره به اینکه نتایج انتخابات آمریکا و انتخاب ترامپ تاثیری در ایران اسلامی ندارد اظهار داشت: ما ملتی آزاد و مستقل هستیم و در سایه انقلاب اسلامی و مجاهدت‌های مردم این استقلال را حفظ کرده‌ایم.

امام جمعه موقت گرگان

لیوانی با اشاره به انتخابات آمریکا گفت: برای ما مهم نیست چه کسی رئیس جمهور آمریکا شود برای ما مهم این است که سیاست‌های کشور ما را بپذیرد و برخوردی زورگویانه نداشته باشد.

امام جمعه موقت گرگان گفت: سیاستمداران هر کشوری اگر سیاست‌ها و قوانین کشورما را نپذیرند و بخواهند به ما زور بگویند در برابر زورگویی آنها می ایستم.

لیوانی اظهار کرد: برای ایستادگی در برابر زورگویان نیاز است با یک دیگر متحد باشیم.

وی افزود: در آستانه انتخابات نباید شاهد حزب بازی در کشور باشیم و همیشه باید در راه فرمایشات رهبر معظم انقلاب قدم برداریم.

امام جمعه موقت گرگان همچنین به هفته کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و گفت: نباید در خواندن کتاب کوتاهی کنیم و دست کم ده تا پانزده دقیقه در روز را به مطالعه کتاب اختصاص دهیم.

قاسم لیوانی همچنین با اشاره به اهمیت ترویج کتابخوانی در جامعه افزود: خواندن کتاب‌هایی با موضوع اخلاقی، دینی، اقتصادی و اجتماعی از ضرورت‌های زندگی امروز ماست.

وی همچنین به سوءاستفاده‌های مالی برخی از مدیران کشور اشاره کرد و گفت: مسئولان نظام باید راهکاری بیندیشند که به افرادی مسئولیت بدهند که دلسوز، امین و شایسته باشند.


منبع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار