وقت کم و کار زیاد کنگره ملی اسوه های صبر و ایثار ؛

میزبانی از کنگره ملی اسوه های صبر و ایثار سهم مردم شهید پرور شهرستان علی آباد کتول بود که قرار است چهارشنبه 24 آذرماه جاری در مصلی امام رضا (ع) این شهرستان برگزار شود، اما هنوز مقدار زیادی از کارهای اجرایی باقی مانده است.

پای آبروی علی آباد کتول در میان است/ همه ی مدیران و ادارات پای کار بیایند+ تصویر

پای آبروی علی آباد کتول در میان است/ همه ی مدیران و ادارات پای کار بیایند+ تصویر

 

به گزارش گلستان24،  تدوین و هماهنگی برنامه میزبانی از کنگره های مختلف اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان از ماه ها قبل انجام شده و طبق جدول زمان بندی شده هر یک از شهرستان ها، کنگره خاص خود را در روز مورد نظر برگزار می کنند که می توان در این بین به کنگره شهدای اهل سنت شهرستان آق قلا و کنگره رزمندگان جنگ تحمیلی استان گلستان در گنبد کاووس اشاره کرد.

 

راس شورای سیاستگزاری این اجلاسیه استانداری گلستان بوده و فرمانده سپاه نینوای استان نیز دبیر کل این شورا است و به همین ترتیب ستادهای شهرستانی اجلاسیه نیز با ریاست فرماندار و فرمانده سپاه هر شهرستان تشکیل شده که ذیل این ستاد ادارات و نهادهای مختلف باید هر یک به وظایف محوله خود در کمیته ها عمل کند.

در این روزها و ساعات باقی مانده به کنگره ملی اسوه های صبر و ایثار به سراغ محل برگزاری این کنگره در علی آباد کتول رفتم، پتانسیل بالایی در این شهرستان مشاهده می شد، اما علیرغم اینکه همه ی ما به شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی مدیون هستیم، تنها تعداد اندکی از ادارات احساس وظیفه کرده و در کنار بسیجیان به فعالیت جهت آماده سازی این فضا پرداختند و ظاهراً بقیه ادارات خود را از فعالیت در این ستاد بی نیاز دیده اند.

 

متاسفانه به نظر می آید تیکه کلام  «شهدا شرمنده ایم»  تنها ذکر زبانی برخی از مدیران ما شده و هنگامی که وقت عمل می رسد، پای همه شان لنگ می زند. این مسئله در کنگره ملی اسوه های صبر و ایثار که به شهدای گرانقدر دوران جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی اختصاص دارد، باز هم خودنمایی کرده و بسیاری از مدیران شهرستان علی آباد کتول علیرغم توانمندی و پتانسیل ادارات متبوعشان،  بی تفاوت از کنار این قضیه عبور کرده و اصلاً هم توجه ندارند که این برنامه ای ملی بوده و پای آبروی شهرستان در میان است.

ماحصل این بی توجهی فعالیت شبانه روزی عده ای از بسیجیان  و روند کُند کارهای باقی مانده تا چند ساعت آینده به آغاز این برنامه محوری است.

شهرستان گنبد نمونه ای از فضا سازی خوب را به نمایش گذاشت، اما این بیم در دل بسیاری از مردم شهید پرور شهرستان علی آباد کتول به وجود آمده که آیا می توانند خوب از اسوه های صبر و ایثار استان گلستان میزبانی کنند؟

 چرا که تا کنون هنوز برخی از ادارات شهرستان در خواب بوده و لزوم قرارگیری در کنار بسیجیان و معدود ادارات فعال در محل برگزاری کنگره را احساس نکرده اند و فضاسازی موجود و همچنین صحن مصلی هنوز آنطور که باید و شاید درخور شأن مهمانان آماده نشده است.

امید است در این ساعات باقی مانده مدیران که صندلی و منصب امروز خود را مدیون خون همین شهدای گرانقدر هستند، به میدان عمل آمده و در برگزاری هرچه با شکوه تر کنگره ملی اسوه های صبر و ایثار اهتمام ورزند.

OSVEHSABRII1

 

OSVEHSABRII1

 

OSVEHSABRII1

 

OSVEHSABRII1

 

OSVEHSABRII1

 

OSVEHSABRII1

 

OSVEHSABRII1

 

OSVEHSABRII1

 

انتهای پیام/

 

منبع : زرین نامه

ارسال نظر

آخرین اخبار