در حالی که بخشدار کلاله از شن ریزی روستای حیدرآباد شهرستان کلاله خبر داد، اهالی این روستا از وضعیت نامناسب بهداشتی این روستا خبر دادند

از شن ریزی و وضعیت نامناسب بهداشتی یک روستا تا جاده ای که محل اسکی شد+تصاویر
.

به گزارش گلستان24، محمد ابراهیمی بخشدار مرکزی شهرستان کلاله از شروع شن ریزی وزیرسازی وهمچنین آسفالت معابر روستای حیدر آباد دهستان کنگور بخش مرکزی خبر داد و گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر 600میلیون ریال از محل منابع مالی دهیاری وشهرستان در حال اجراء می باشد

heidar 4

heidar 5

وضعیت نامناسب بهداشتی روستای حیدرآباد ممشیر

یکی از اهالی روستای حیدر آباد شهرستان کلاله با ارسال تصاویری از وضعیت نامناسب بهداشتی روستا، از عدم توجه دهیاری و بخش داری نسبت به این معضل انتقاد کرد.

heidar 6

heidar 7

ابراهیمی بخشدار کلاله در پاسخ به این موضوع گفت: این موضوع در حال پیگیری است و بزودی این مشکل مرتفع می شود ولی در این مورد باید اهالی روستا نیز همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم به اهداف تعین شده در این روستا دست یابیم.

heidar 8

heidar 9

اما در کنار موارد یاد شده، جاده نامناسب روستای قره صحنه نیز یکی از مشکلات موجود است که صدای اهالی این روستا را درآورده است.

در فضای مجازی با انتشار تصاویری از وضعیت جاده ای این روستا در زمان بارش باران، این روستا را دیار فراموش شده نامیده اند و این درحالی است که جاده ای روستا زیرسازی و بیس لازم برای آسفالت را دارد و تنها نیازمند آسفالت است که این مهم نیز توجه مسئولین ذیربط را می طلبد.

heidar 1

heidar 2

heidar 3

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار