پیشرفت وجبی آزادراه گالیکش جان مردم را می‌گیرد؛

معاون جمعیت هلال‌احمر شهرستان‌های مینودشت و گالیکش گفت: برخورد یک دستگاه وانت نیسان با پژو 405 منجر به جان باختن دو نفر و مصدومیت 4 نفر شد.

6 کشته و زخمی در تصادف وانت نیسان و پژو 405 در گالیکش + تصاویر

به گزارش گلستان24،​ اویس ممشلی در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه گفت: تصادف شاخ‌به‌شاخ یک دستگاه وانت نیسان با خودروی پژو 405 ساعت 15 و 20 دقیقه روز چهارشنبه در محدوده پمپ گاز روستای «چقر» از توابع بخش لوه شهرستان گالیکش به وقوع پیوست.

وی افزود: این حادثه منجر به جان باختن دو خانم از سرنشینان خودروی پژو و مصدومیت دو سرنشین وانت نیسان و دو سرنشین دیگر پژو 405 شد.

به گفته ممشلی پس از اعلام حادثه نجاتگران پایگاه سه‌راهی گالیکش – کلاله به مشهد مقدس به محل حادثه اعزام شدند که پس از اطفا حریق ایجادشده و رهاسازی مصدومین یکی از مصدومین توسط نجاتگران هلال‌احمر و سه مصدوم دیگر توسط اورژانس 115 گالیکش به بیمارستان محمد رسول‌الله شهرستان کلاله اعزام شدند.

به گفته شاهدان عینی سرنشینان وانت نیسان اهل بجنورد استان خراسان شمالی و سرنشینان پژو 405 اهل قائم‌شهر استان مازندران بوده‌اند.

به گزارش " نیلکوه " روز سه شنبه نیز این محدوده شاهد تصادف کامیون با خودروی پژو پارس و ریو بود که در آن تصادف 5 نفر مصدوم شدند.

به اعتقاد شهروندان گالیکش پیشرفت وجبی ساخت آزادراه گالیکش به استان خراسان شمالی تاکنون جان بسیاری از هم‌وطنان را گرفته و یا موجب مصدومیت بسیاری شده.

نصب گارد ریل در این مسیر بخصوص در محدوده روستای تراجیق به دارآباد اجازه هرگونه فرار را از خودروهای عبوری در حین وقوع حادثه می‌گیرد و موجب بالا رفتن آمار تلفات شده است.

تصاویر تصادف روز چهارشنبه و سه شنبه نیز گویای برخورد خودروها به گارد ریل و بالا رفتن شدت تلفات این دو حادثه است.

در پیش بودن تعطیلات عید نوروز و حجم بالای مسافران عبوری در این مسیر می‌توانند دلیلی باشد تا مسئولین محلی و استانی کمی به فکر باشند ضمن راه‌اندازی این آزادراه مشکلات چندساله این مسیر را برطرف کنند.

nilkooh2084 1

nilkooh2084 1

nilkooh2084 1

nilkooh2084 1

nilkooh2084 1

nilkooh2084 1

انتهای پیام/

منبع: نیلکوه

ارسال نظر

آخرین اخبار