مهسا صابری : هیچ بازی آسان نیست

ملی‎پوش والیبال بانوان با اشاره به سطح بازی‎های انتخابی زنان جهان در منطقه آسیای مرکزی، گفت: در بازی‎های آسیای مرکزی ایران به‎ عنوان رقیب جدی برای سایر تیم‎ها محسوب می‎شود.

ایران در بازی‎های آسیای مرکزی رقیب جدی برای سایر تیم‎هاست

به گزارش گلستان24،​​ با اشاره به رقابت‎های انتخابی زنان جهان در منطقه آسیای مرکزی و تمرینات ملی‎پوشان برای حضور در این دوره از مسابقات، اظهار کرد: از روز جمعه وارد اردو شدیم و در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تمرین داشتیم که امشب هم به مالدیو اعزام  می‎شویم.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در هشتم بهمن‎ماه جاری برگزار می‎شود، با اشاره به سطح بازی‎های پیش‎رو گفت: از آنجایی که این دوره از رقابت‎ها، بازی‎های آسیانه میانه است ایران به‎عنوان رقیب جدی برای این تیم‎ها محسوب می‎شود در عین حال هیچ بازی آسان نیست، از این رو با تمام قوا در این دوره از مسابقات حاضر خواهیم شد.

ملی‎پوش والیبال بانوان اضافه کرد: با توجه به اینکه بازیکنان دعوت شده از لیگ به تیم ملی آمدند همگی از بدن‎های آماده‎ای برخوردار هستند و حضور در اردوهای تیم ملی برای هماهنگی کلی و تیمی است.

خبرگزاری فارس: ایران در بازی‎های آسیای مرکزی رقیب جدی برای سایر تیم‎هاست/ هیچ بازی آسان نیست

گفتنی است؛ هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زنان جهان در مهرماه سال 1397 با حضور 24 تیم در کشور ژاپن برگزار می‎شود که قاره آسیا علاوه‎بر میزبان، چهار سهمیه دیگر دارد که برای تعیین تیم‎ها مسابقات انتخابی از هشتم تا دهم بهمن‎ماه جاری در مالدیو برگزار می‎شود که با حذف تیم هند ایران به مصاف تیم‎های نپال و مالدیو خواهد رفت.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار