فرماندار گنبدکاووس: برنامه‌های دهه فجر باید مردم‌محور باشد

فرماندار گنبدکاووس با اشاره به برگزاری 855 برنامه فرهنگی و اجتماعی در دهه فجر در این شهرستان، گفت: تاکید می‌کنم که برنامه‌های دهه فجر باید مردم‌محور برگزار شود.

855 برنامه فرهنگی در دهه فجر برگزار می‌شود

به گزارش گلستان24،​ عبدالقدیر کریمی در گرگان اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر برای این عزیزان آرزوی علو درجات و محشور شدن با شهدای انقلاب اسلامی و امام راحل عظیم الشان را داریم.

وی با اشاره به اینکه دهه فجر علاوه بر شادمانی و نشاطی که به واسطه سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در مردم عزیزمان ایجاد می‌کند فرصت خوبی برای انعکاس خدمات نظام به مردم است، افزود: اعتقاد ما همیشه این بوده است که خبرنگاران مطمئن‌ترین، صادق‌ترین و بهترین حلقه اتصال میان مردم و دستگاه‌های اجرایی هستند و موجب می‌شوند تا مدیران با دغدغه‌ها، مشکلات و اولویت‌های مردم بیش از پیش آشنا شوند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه خبرنگاران باید پیگیر موضوعات و دغدغه‌های مردمی باشند، خاطرنشان کرد: امیدواریم ارتباط خوب و مناسب مدیران و رسانه در نهایت منجر به برآورده شدن انتظارات مردم و پیگیری مشکلات آنها شود که غایت آمال و آرزوی همه ما نیز همین رفع معضلات مردم عزیزمان است.

برگزاری 95 برنامه متمرکز در دهه فجر گنبدکاووس

کریمی با بیان اینکه 855 برنامه در دبیرخانه ستاد دفه فجر شهرستان گنبدکاووس برنامه‌ریزی و تدوین شده است، ادامه داد: از میان این برنامه‌ها تعداد 95 برنامه به صورت منتخب و تجمیعی برگزار خواهد شد که نسبت به سال‌های قبل از لحاظ کمی رشد چشمگیری داشته و امیدوارم در حوزه کیفیت مراسم نیز پیشرفت‌های خوبی را داشته باشیم.

وی در تشریح برنامه‌های دهه فجر شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب در شهرهای گنبدکاووس و اینچه برون با رویکردی متفاوت و فرهنگ محور مهم‌ترین برنامه ما خواهد بود، تصریح کرد: تاکید ما همواره بر این بوده است که برنامه‌های دهه فجر باید به صورت مردمی و با حضور و اجرای اقشار مختلف مردم از طیف‌ها و گروه‌های سنی مختلف برگزار شود و از اداری شدن برنامه‌ها پرهیز شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس برگزاری همایش‌های بصیرتی و نمایشگاه ارائه توانمندی‌های شهرستان در حوزه‌های مختلف را یکی دیگر از برنامه‌های محوری گنبدکاووس در دهه فجر دانست و اضافه کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا در محله‌ها و مساجد شهرستان گنبدکاووس و همچنین برگزاری جشنواره‌های فرهنگی هنری از سایر برنامه‌ها در این دهه مبارک است.

خدمت رسانی به مردم در فصل سرما بیشتر شده است

کریمی از برگزاری کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های اجتماعی و همایش مقابله با آسیب‌های اجتماعی در دهه فجر خبر داد و گفت: جشنواره غذای سالم، مسابقات ورزشی در شهر و روستا و غبارروبی مزار شهدا، همایش اقتصاد مقاومتی و کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی از برنامه‌های محوری دیگری است که در گنبدکاووس در ایام الله دهه فجر اجرایی خواهد شد.

وی از شتاب بیشتر خدمت رسانی به مردم در فصل سرما در گنبدکاووس خبر داد و افزود: نهضت بزرگ گازرسانی به روستاها را با شدت بیشتری در حال اجرا هستیم که به لطف خدا و همیاری مردم و همکاران عزیزمان در اداره گاز گنبدکاووس و مدیرکل شرکت گاز استان گلستان به توفیقات بسیار خوبی رسیده‌ایم و به سمت گازرسانی 100 درصد به همه روستاها در حرکت هستیم.

خبرگزاری فارس: 855 برنامه فرهنگی در دهه فجر برگزار می‌شود/ برنامه‌های دهه فجر باید مردم‌محور باشد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با تاکید بر ضرورت تدوین و تکمیل طرح هادی روستاهای این شهرستان خاطرنشان کرد: اجرای طرح هادی در روستاها شاه کلید توسعه و پیشرفت روستاها در شهرستان است و بر اسا برنامه باید تا پنج سال آینده در گنبدکاووس همه روستا دارای طرح هادی خواهند شد که افتخار بزرگی برای نظام در خدمت رسانی به مردم است.

انتهای پیام/


منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار