امام جمعه کردکوی:

امام جمعه کردکوی گفت: استقلال، آزادی و دموکراسی اساس و عامل قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

اساس نظام جمهوری اسلامی ایران استقلال و آزادی است

به گزارش گلستان24، مراسم متمرکز افتتاح و کلنگ‎زنی پروژه‎های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی شهرستان کردکوی بعد از ظهر امروز با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل گلستان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان، فرماندار کردکوی، امام جمعه کردکوی و سایر مسؤولان شهرستانی در سالن کوثر شهرستان کردکوی برگزار شد.

امام جمعه شهرستان کردکوی در این مراسم با گرامیداشت دهه فجر، اظهار کرد: اگرچه وحدت و حضور گسترده مردم، رهبری و ارزش‎های دینی از پایه‎های قدرت یک نظام است اما استقلال، آزادی و دموکراسی اساس و عامل قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حجت‎الاسلام موسی شاعری با بیان اینکه علاوه‎ بر دین، وجدان و فطرت هر انسانی طرفدار استقلال، آزادی و مشورت است و از استبداد و خودسری بیزار است، گفت: انسان خلیفه‎الله است و از تهاجم و توحش به‎دور است.

 

*برخورداری مردم از وجدان سالم از افتخارات عصر ما بود

وی با بیان اینکه در برهه‎ای از زمان مردم سخن‎شناس نبودند و دل آنها خاموش بود، افزود: در این زمان شخصیت بزرگ امام راحل ندای وجدان را به گوش مردم رساند و وجدان ملت ایران و اقشار مختلف را بیدار کرد.

امام جمعه شهرستان کردکوی با بیان اینکه یکی از افتخارات عصر ما برخورداری مردم از وجدان سالم بود که با شنیدن ندای وجدان با گوش جان به آن لبیک گفتند، ابراز کرد: در دوران امام خمینی(ره) علاوه‎بر مردم عادی، برخی طرفداران سرسخت رژیم پهلوی نیز در مسیر انقلاب قرار گرفتند.

شاعری با بیان اینکه در حالیکه سی‎و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‎گیریم که برخی تصور می‎کردند عمر این انقلاب به بیش از چهار سال ختم نمی‎شود، خاطرنشان کرد: اما به لطف خداوند این نهضت تاکنون ادامه داشته و انشاءالله به دستان صاحب اصلی، امام عصر(عج) خواهد رسید.

خبرگزاری فارس: اساس نظام جمهوری اسلامی ایران استقلال و آزادی است

وی با اشاره به آیاتی از قرآن، گفت: تا زمانی که مردم انتخاب احسن را داشته باشند و بهترین راه را انتخاب کنند موفق خواهند شد.

گفتنی است؛ 37 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر 47 میلیارد تومان به مناسبت دهه مبارک فجر  با حضور  مسؤولان استانی و شهرستانی در کردکوی افتتاح و کلنگ‎زنی شد.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار