معاون هماهنگی توسعه منابع انسانی استانداری گلستان با بیان اینکه گلستان رتبه ۵ اقتصاد مقاومتی را در کشور بدست آورد، گفت: ۶۷۰ میلیارد تومان بانک‎ها در قالب طرح رونق تولید و به صورت مستقیم به واحدهای تولیدی و صنعتی تسهیلات ارائه کردند.

بانک‌های گلستان ۶۷۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی پرداخت کردند

به گزارش گلستان24، محمود ربیعی صبح امروز در جلسه شورای اداری استان گلستان که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، به برگزاری اجلاس نماز در گنبدکاووس اشاره کرد و اظهار داشت: پس از آنکه در سال گذشته نخستین اجلاس نماز را در گرگان داشتیم تصمیم گرفته شد هر ساله این اجلاس را در شهرهای مختلف استان داشته باشیم.

وی تصریح کرد: از نگاه کمیت و کیفیت این اجلاس به خوبی برگزار شد و مقرر شد در سال آینده این اجلاس را در شهرستان مینودشت داشته باشیم .

ربیعی افزود: در دولت تدبیر و امید افتخار حضور چند نوبت حضور آقای صالحی‎امیری را در استان گلستان داشتیم و از نظرات وی بهره‎مند شدیم.

 معاون هماهنگی توسعه منابع انسانی استانداری گلستان ادامه داد: امیدواریم مسئولان نقش خود را برای برپایی نماز به خوبی ایفاء کنند تا اقامه نماز در سطح استان گلستان افزایش پیدا کند.

ربیعی افزود: تا ایام نوروز امسال یک جلسه شورای اداری در راستای تسهیلات ستاد سفر را برگزار خواهیم کرد و همه دستگاه‎های اجرایی در قالب ستاد سفر قرار دارند امیدواریم بتوانند با آمادگی لازم به استقبال نوروز بروند.

هواکش صنعتی

وی از کسب رتبه پنجم در بحث اقتصادمقاومتی در کشور خبر داد و افزود: 440 میلیارد تسهیلات بانک به واحدهای صنعتی در قالب طرح رونق تولید تسهیلات پرداخت کردند و علاوه بر آن بانک‎ها به صورت مستقیم 230 میلیارد تومان در استان به واحدهای صنعتی تسهیلات ارائه کردند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار