برخی مردم گنبدکاووس با شنیدن شایعه اعطای لوازم خانگی رایگان در مقایل یک دفتر پیشخوان خدمات دولت در این شهر تجمع کرده‌اند.

فریب مردم با شایعه اعطای لوازم خانگی رایگان در گلستان

به گزارش گلستان24، براساس پخش یک شایعه در شهر گنبدکاووس برخی مردم برای دریافت لوازم خانگی رایگان در مقابل یک دفتر پیشخوان دولت تجمع کردند و برای ساعتی فضای متشنجی را در شهر فراهم کردند.

ماجرا از این قرار است که در برابر این ثبت‌نام برای دریافت لوازم خانگی به صورت رایگان مبلغ 3 هزار تومان از مردم دریافت می‌شد که پس از آنکه برخی اخبار مبنی بر خلاف واقع بودن این ثبت‌نام در مردم پیچید این ثبت‌نام را ویژه و مختص مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اعلام کردند.

اما موضوع آنجا جالب‌تر شد که مسوولان کمیته امداد خمینی (ره) در اطلاعیه و گفت‌و‌گو با رسانه‌ها هرگونه ثبت‌نام برای اعطای لوازم خانگی را تکذیب کرده و آن را از اساس یک شایعه دانستند.

اداره بهزیستی شهرستان گنبدکاووس نیز با صدور اطلاعیه‌ای به این شرح موضوع را به طور کامل تکذیب کرد: «به استحضار می‌رساند سازمان بهزیستی هیچ‌گونه خدمات قابل عرضه در دفاتر پیشخوان دولت نداشته و هیچ‌گونه ثبت نامی تحت هیچ عنوانی در دفاتر خدمات پیشخوان دولت نداشته و ندارد».

با این وجود باید دید دستگاه‌های نظارتی و امنیتی در قبال این عمل نادرست که ضمن تشویش اذهان عمومی موجب فریب مردم شده است نیز چه واکنشی نشان داده و با بررسی دقیق منشا شایعه چه برخوردی با آن گروه خواهد شد؟

منبع:فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار