یک جانباز 70 درصد شیمیایی در گلستان:رسانه‌ها باید واقع‌گرا باشند

یک جانباز 70 درصد شیمیایی در گلستان گفت: خبرگزاری باید در انعکاس اخبار صداقت را پیشه کند و درحقیقت واقعیت‌ها در اخبار باید منعکس شود.

صداقت در انعکاس اخبار بسیار حائز اهمیت است
 
به گزارش گلستان24، صادق روشنی اظهار کرد: خبرگزاری باید یک فرمان الهی را در دلش اطاعت کند و باید انعکاس واقعیت‌ها باشد درحقیقت صداقت در انعکاس اخبار بسیار حائز اهمیت است و رسانه‌ها باید واقع‌گرا باشند.

وی با بیان اینکه نباید از فرمان الهی غافل شویم، تصریح کرد: اگر امروز کشور مقدس ایران از آرامش و امنیت برخوردار است همه را مدیون بچه‌های جبهه و جنگ هستیم که با گلوله و خمپاره در برابر دشمنان ایستادگی کردند و امروز این آرامش نصیب ما شده است.

 

* رسانه‌ها باید صداقت را سرلوحه کار خود قرار دهند

روشنی با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید صداقت را سرلوحه کار خود قرار دهند،  ابراز کرد: در حقیقت قلم خبرنگار باید صادقانه بنگارد و اخبار را باید بر اساس واقعیت انتشار دهد و در حقیقت هر کاری که در دنیا انجام می‌دهیم باید نسبت به آن پاسخگو باشیم.

این جانباز شیمیایی 70 درصدی در خصوص فناوری روز خاطرنشان کرد: استفاده از ابزار فناوری بسیار حائز اهمیت است و باید با چشم باز از فناوری روز استفاده کرد و در این خصوص مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند که باید بیدار بود و حتی پشت چشم خود را باید دید.

وی با بیان اینکه باید به فناوری روز آشنا شویم، ابراز کرد: نسل جوان دوست دارد از همه اطلاعات آگاه باشد و هنگامی که از اخبار مطلع شد برایش چالش ایجاد می‌شود و این مشکل مانند ریگ در کفش، جوان را قلقلک می‌دهد و به نوعی درس شیطانی برایش به وجود می‌آید که با اتکال به خداوند متعال چالش‌ها مرتفع شود.

روشنی با بیان اینکه باید دیدارهای جوانان به فضای معنوی راهیان نور پرنگ‌تر شود، تصریح کرد: فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باید نهادینه شود و راهیان نور در جامعه باید پررنگ ظاهر شود مقام معظم رهبری به نقطه ضعف اشاره کردند و فرمودند اگر شما ضعیف عمل کنید دشمن بر شما ظفر پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار