مدارس گلستان با افزایش ۱۰ درصدی امکانات آماده پذیرش واسکان مسافرین نوروز ۹۶ شده است.

افزایش ۱۰ درصدی امکانات پذیرش مدارس در نوروز 96

به گزارش گلستان24، مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: نوروز ۹۵ برای پذیرایی از مسافران هزار ۲۴۹ کلاس ویژه، الف و ب آماده شده بود که در نوروز ۹۶ با تجهیز و آماده سازی هزار و ۶۰۰ کلاس افزایش ۱۰ درصدی داشته است.


محمدرضا وطنی افزود: امسال ۲۶۳ کلاس در گروه ویژه، ۷۸۲ کلاس در گروه الف و ۵۴۲ کلاس در گروه ب مجهز به امکانات رفاهی برای اسکان نوروزی است.


وطنی اضافه کرد: نرخ اتاق‌های گروه ویژه ۲۸۰ هزار ریال در هرشب به تعداد پنج نفر و هر نفر اضافی ۴۰ هزار ریال، گروه الف. ۲۴۵ هزار ریال در هرشب به تعداد پنج و هر نفر اضافی ۳۴ هزار ریال و گروه ب. ۱۸ هزار ریال در هر شب به تعداد پنج نفر و در صورت حضور هر نفر اضافی دریافت ۲۸ هزار ریال تعیین شده است.


وی ادامه داد: ستاد اسکان استان با ۲۰ پایگاه پذیرش، ۲ باشگاه فرهنگیان در شهرستانهای گرگان و گنبد، یک خانه معلم در شهرستان بندگز، ۱۸۵ مدرسه، در سه گروه ویژه، الف و ب جهت اسکان مسافران با اولویت پذیرش فرهنگیان آماده پذیرش مسافرین نوروزی است.


وطنی اضافه کرد: پذیرش اسکان در نوروز امسال از ۲۷ اسفندماه ۹۵ آغاز و تا ۱۲ فروردین ۹۶ ادامه دارد.


وی گفت: برای تکریم مسافرین محترم در نوروز ۹۶ یخچال اتاق‌ها با بسته‌های غذایی سنتی استان گلستان (نون زنجبیلی در غرب استان و بیشمه ترکمنی در مدارس شرق استان شارژ خواهد شد.

 

گلستان در شمال شرق کشور با داشتن آب و هوایی چهار فصل و قرار گرفتن در مسیر مشهد مقدس و محلی برای عبور و اسکان زائران حضرت امام رضا (ع) هرساله توریست‌های داخلی وخارجی زیادی را به خود جذب می‌کند.

 

انتهای پیام/م 

منبع : باشگاه خبرنگاران 

ارسال نظر

آخرین اخبار