مدیر تنظیم بازار سازمان جهادکشاورزی گلستان : توزیع مرحله دوم برنج در گلستان

​مدیر تنظیم بازار محصولات کشاورزی سازمان جهادکشاورزی گلستان از اعلام قیمت قطعی میوه شبِ عید در استان گلستان تا پایان هفته جاری خبر داد.

اعلام قیمت قطعی میوه شبِ‌عید تا پایان هفته
 به گزارش گلستان24، سعید حسن پور اظهار کرد: قیمت قطعی میوه شبِ عید در پایان هفته جاری اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین اقلام تنظیم بازار، میوه شب عید است، تصریح کرد: به دلیل سرمازدگی که در آذرماه جاری داشتیم برنامه‌ریزی را از شهریورماه آغاز کردیم و در مهرماه و آبان‌ماه جاری به میزان کافی  ذخیره‌سازی میوه سیب در گلستان انجام شد.

* محصول برنج از استقبال بسیار خوب مردم قرار گرفت

مدیر تنظیم بازار محصولات کشاورزی سازمان جهادکشاورزی گلستان ابراز کرد: ذخیره‌سازی پرتقال شبِ عید نیز صورت گرفت و در روزهای آتی به سردخانه‌های استان گلستان انتقال پیدا خواهد کرد.

حسن‌پور با بیان اینکه مردم استقبال بسیار خوبی از کالاهای تنظیم بازار داشتند، یادآور شد: محصول برنج از استقبال بسیار خوب مردم قرار گرفت و سهمیه ابتدایی برنج در استان گلستان جذب شد که مجددا با تصویب ستاد تنظیم بازار مرحله دوم جذب برنج را در سطح استان داشتیم که مرحله دوم برنج در استان درحال توزیع است.

وی با اشاره به اینکه شکر به اندازه و نامحدود در گلستان درحال عرضه است، گفت: شکر با قیمت 2 هزار و 855 تومان در استان گلستان در حال عرضه است و برنج با قیمت 3 هزار و 800 تومان نیز در بازار عرضه می‌شود.

* به غیر از میوه شب عید کالاهای پرمصرف زیر قیمت بازار در سطح استان گلستان توزیع می‌شود

مدیر تنظیم بازار محصولات کشاورزی سازمان جهادکشاورزی گلستان با بیان اینکه به جز میوه مابقی اقلام پرمصرف در حال توزیع است، افزود: به غیر از میوه شب عید کالاهای پرمصرف زیر قیمت بازار در سطح استان گلستان توزیع می‌شود.

حسن‌پور با بیان اینکه کالاهای پرمصرف به صورت برش شهرستانی به تمام شهرستان‌ها تخصیص داده شده است، ابراز داشت: یک نمایشگاه فروش بهاره در نمایشگاه بین‌المللی شهرستان گرگان از 9 الی 15 اسفندماه برگزار شد و این کالاها با زیر قیمت بازار و تخفیف ویژه عرضه شد و همچنین یک نمایشگاه فروش بهاره در شهرستان گنبدکاووس برپا است و یک نمایشگاه فروش بهاره در شهرستان بندرگز نیز برگزار شده بود.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار