همگام با انتخابات

نخستین جلسه کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان گنبدکاووس صبح چهارشنبه برگزار می‌شود.

نخستین جلسه کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات گنبدکاووس برگزار می‌شود

به گزارش گلستان 24، ستاد انتخابات شهرستان گنبدکاووس برای برگزاری دو انتخابات بزرگ سال جاری یعنی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور تشکیل شده است.

این ستاد که در ایام ثبت‌نام کاندیداهای نمایندگی شوراهای اسلامی شهر و روستا مورد بازدید استاندار، رئیس ستاد انتخابات و مسوولان مختلف استان گلستان قرار گرفت و به عنوان یکی از فعال‌ترین ستادها معرفی شد دارای کمیته‌های مختلفی است که هر کمیته به همان شکل که در قانون مطرح شده است دارای اعضای خاص و مختلفی است که طبیعتا برای هماهنگی بین افراد جلسات منظمی نیز با یکدیگر برگزار خواهند کرد.

کمیته اطلاع‌رسانی که یکی از مهم‌ترین کمیته‌های ستاد انتخابات در همه سطوح است در گنبدکاووس نیز از مجموع تنی چند از خبرنگاران، مسوولان روابط عمومی دانشگاه‌ها و ادارات و چند تن از اساتید دانشگاه تشکیل شده است تا ضمن آنکه بتواند اخبار و اطلاعات انتخابات را با سرعت و دقت به اطلاع مردم برساند در زمینه حضور پرشور و حداکثری مردم نیز تدابیر لازم را در عرصه اطلاع‌رسانی و رسانه بیاندیشد.

نخستین جلسه کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان گنبدکاووس امروز چهارشنبه راس ساعت 10 صبح در محل سالن جلسات فرمانداری ویژه این شهرستان و با حضور فرهاد شیبک رئیس ستاد انتخابات گنبدکاووس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار