یست تیم ملی والیبال عجیب و غریب است/ کسانی به تیم ملی دعوت شده‌اند که اصلا در لیگ بازی نکردند بازیکن گنبدی و ملی پوش والیبال کشور پس از دعوت نشدن به تیم ملی والیبال واکنش تندی به لیست دعوت شدگان به این تیم نشان داد.

انتقاد «میکائیل تاجر» از لیست بازیکنان تیم ملی والیبال
به گزارش گلستان24، میکائیل تاجر امروز و در ویژه برنامه برنامه کافه گپ با اشاره به لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی والیبال اظهار کرد: کاملا از اسامی اعلام شده در تعجب هستم و نمی‌دانم به چه دلیلی به تیم ملی دعوت نشدم.

وی با بیان اینکه لیست دعوت شدگان به اردوی فعلی تیم ملی والیبال کمی عجیب و غریب است، افزود: در لیست فعلی کسانی حضور دارند که اصلا در لیگ برتر بازی نکرده‌اند و نمی‌دانم چرا به تیم ملی دعوت شدهاند‌.

بازیکن سابق شهرداری ارومیه و هاوش گنبدکاووس با تاکید بر اینکه به نظر کادر فنی احترام می‌گذارم خاطرنشان کرد: من با قدرت به کار خودم ادامه می‌دهم اما امیدوارم در آینده شاهد چنین اتفافاتی نباشیم.

تاجر با انتقاد از بدقولی مدیران تیم هاوش گتبدکاووس نسبت به وعده های خود به بازیکنان گفت: مدیران تیم هاوش نه تنها خبری از ما نمی گیرند بلکه به تلفن های ما نیز پاسخ نمی دهند و این درحالی است که مطالبات مالی ما همچنان پابرجاست.

وی با بیان اینکه در زمانی که من را از بهترین های کشور در لیگ والیبال جدا کرده و خواستند تا در تیم هاوش بازی کنم قول دادند بازیکنان جدید برای تقویت تیم جذب کنند، تصریح کرد: مسوولان تیم هاوش به این وعده خود هم عمل نکردند و عملا تیم را در شرایط نابه سامانی قرار دادند.

انتهای پیام/ 

منبع : فارس

ارسال نظر

  • یاسین
    0

    میکائیل واقعا لیاقت تیم ملی والیبال کشورداره بازیش حرف نداره

آخرین اخبار