مدیرکل بازرسی استانداری گلستان: بدون تعامل دچار خودزنی سیاسی خواهیم شد

​مدیرکل بازرسی و نظارت بر عملکرد استانداری گلستان با اشاره به ویژگی‌های بایسته بازرسان انتخابات، گفت: بی‌طرفی و دارا بودن تعامل و سعه‌صدر وظیفه بازرسان انتخابات است.

بی‌طرفی تکلیف و رسالت همه بازرسان انتخابات است
به گزارش گلستان 24 ، سیدناصر باقری ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران شرق استان گلستان با اشاره به برگزاری انتخابات مهم 29 اردیبهشت ماه در سرتاسر کشورمان، اظهار کرد: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری در کشورمان امسال با توجه به ابعاد بین‌المللی و شرایط منطقه بسیار حساس‌تر و مهم‌تر است.

وی با بیان اینکه توصیه ما به اعضای هیئت‌های بازرسی انتخابات در سرتاسر استان گلستان رعایت اصول و قواعدی است که بارها گوشزد کرده‌ایم، افزود: اصل اول برای بازرسان در انتخابات پیش‌رو بی‌طرفی است که همه افراد فارغ از تعلقات و تمایلات شخصی خود باید در اجرای قانون و وظایف و تکالیف خود با رعایت اصل بی‌طرفی اقدام کنند.

مدیرکل بازرسی و نظارت بر عملکرد استانداری گلستان با اشاره به سخنان پیامبر اکرم (ص) مبنی بر اینکه دلیل بعثت ایشان چیزی جز بسط و گسترش مکارم اخلاق نیست، خاطرنشان کرد: همه مجریان، ناظران و بازرسان در کنار مردم و کاندیداها باید اخلاق اسلامی را مد نظر قرار دهند.

باقری با تاکید براینکه رعایت اصل تعامل توصیه بعدی ما به بازرسان و ناظران است، اضافه کرد: بنده معتقدم تعامل درهم شکننده اختلافات است و اگر تعامل میان بازرسان با سایر عوامل اجرایی و نظارتی صورت نگیرد عملا دچار یک خودزنی سیاسی و انتخاباتی خواهیم شد.

وی سعه صدر را ویژگی و توصیه سوم خود به بازرسان انتخابات در استان گلستان دانست و ادامه داد: سعه‌صدر آن قدر مهم است که حضرت علی (ع) آن را یکی از ابزارهای اصلی مدیریت و ریاست می‌دانند و بدون تردید همه ما می‌دانیم که مدیریت رضایت بخش و کیفی بدون سعه صدر قابل تامین نیست.

مدیرکل بازرسی و نظارت بر عملکرد استانداری گلستان از اصحاب رسانه و مطبوعات بابت همراهی با مدیران استان گلستان در فرآیند اجرای انتخابات تشکر کرد و گفت: امیدواریم انتخاباتی باشکوه و با حضور حداکثری مردم را برگزار کرده و دشمنان را نیز از خیال‌های خام و باطل خود مایوس کنیم.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار