عضو گلستانی تیم ملی کاراته:

عضو گلستانی تیم ملی کاراته گفت: برای حضور در رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا آماده می‌شوم.

آماده حضور در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا می‌شوم
 
 

به گزارش گلستان24، مهران قربانعلی پور شامگاه یکشنبه در حاشیه افتتاحیه دومین المپیاد ورزشی گلستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا اواخر خردادماه امسال در آستانه قزاقستان برگزار می‌شود و من در حال آماده سازی برای حضور در این رقابت‌های مهم هستم.

وی افزود: من در دوره گذشته این رقابت‌ها که سال ۲۰۱۵ در یوکوهاما ژاپن برگزار شد مدال برنز را کسب کردم و امیدوارم در این دوره هم بتوانم افتخارآفرینی کنم.

المپیاد آینده روشنی برای ورزش گلستان رقم می زند

قربانعلی پور در خصوص برگزاری دومین دوره المپیاد ورزشی گلستان، اظهار کرد: رقابت‌های المپیاد در گذشته به صورت کشوری و با عنوان المپیاد ایرانیان برگزار می‌شد که من در آن مسابقات موفق به کسب مدال شده بودم.

وی ادامه داد: برگزاری این رقابت‌ها به صورت استانی موجب کشف استعدادها می‌شود و آینده روشنی برای ورزش گلستان رقم خواهد زد.

مهران قربانعلی پور

لازم به ذکر است؛ آئین افتتاحیه دومین دوره رقابت‌های المپیاد ورزشی استان گلستان بعدازظهر یکشنبه در سالن امام خمینی (ره) گرگان برگزار شد.

در این دوره از مسابقات که با شعار «المپیاد، میعادگاه ورزش گلستان» از ۲۴ فروردین تا هشتم اردیبهشت برگزار می‌شود، بیش از دو هزار و ۵۰۰ ورزشکار نوجوان پسر و دختر حضور دارند که در رشته‌های کشتی آزاد (پسران)، فوتبال (پسران)، فوتسال (دختران)، والیبال، بسکتبال، تکواندو، کاراته، دو و میدانی، تنیس روی میز و ژیمناستیک با یکدیگر رقابت می‌کنند.

منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار