فرمانده ارتش گنبدکاووس :ارتشی‌ها عهد خود را با انقلاب و رهبری با خون خود امضا کرده‌اند

فرمانده پادگان شهید امیر سرلشکر اسدالله‌پور ارتش گنبدکاووس با اشاره به روح معنوی حاکم بر ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: پیوند ارتش با ملت و انقلاب مستحکم و ناگسستنی است.

پیوند ارتش با ملت و انقلاب مستحکم و ناگسستنی است
به گزارش گلستان24، اسماعیل نامنی شامگاه سه‌شنبه در دیدار با امام جمعه گنبدکاووس ضمن تقدیر از حمایت‌های امام جمعه از ارتش در شهرستان گنبدکاووس، خاطرنشان کرد: پیوند پرسنل و فرماندهان ارتش در گنبدکاووس با روحانیت و بهره‌مندی از درس‌های اخلاقی و دینی موجب شده است تا در کنار توان نظامی و قدرت بازدارندگی معنویت نیز در میان پرسنل به شکل چشم‌گیری افزایش یابد.

وی با تاکید بر اینکه فرزندان ملت ایران اسلامی در ارتش جمهوری اسلامی همواره آماده از جان گذشتگی در راه دفاع از میهن خود هستند، گفت: پیوند ارتش با ملت و انقلاب پیوندی مستحکم و ناگسستنی است و سربازان رهبری در ارتش جمهوری اسلامی ایران عهد خود با انقلاب و نظام را با خون خود امضا کرده‌اند.

فرمانده پادگان شهید امیر سرلشکر اسدالله پور ارتش گنبدکاووس با تاکید بر اینکه سربازان انقلاب اسلامی در ارتش امروز هرگونه شیطنتی را علیه انقلاب و آرمان‌های آن در نطفه خفه می‌کنند، ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با انجام صحیح ماموریتهای محوله در محضر خداوند متعال، رهبر معظم انقلاب و مردم شریف ایران اسلامی سربلند و روسفید باشیم.

انتهای پیام/ 

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار