رئیس شورای حل اختلاف گلستان:

رئیس شورای حل اختلاف استان گلستان گفت: در سال گذشته با تلاش اعضای شورای حل اختلاف شعب ویژه زندان استان گلستان هفت نفر از چوبه دار رهایی یافتند.

۷ گلستانی سال گذشته از چوبه دار رها شدند

به گزارش گلستان24،​ احمد جعفری اظهار کرد: در سال گذشته ۴۳۰ فقره پرونده در دو شعبه زندان استان سازش شده که موجبات آزادی و برگشتن به آغوش خانواده برای ۱۲۸ نفر را فراهم کرد.

معاون قضایی رئیس‌کل دادگستری استان گلستان افزود: با پیگیری‌ها و مذاکرات انجام‌شده توسط اعضای شعب شورای حل اختلاف زندان‌های گرگان و گنبدکاووس هفت نفر که به قصاص نفس محکوم و در زندان بودند با اخذ رضایت از اولیای دم از چوبه دار رهایی یافتند.

وی ادامه داد: بدل شدن اختلافات و دشمنی‌ها به صلح و آشتی، رشد و شکوفایی کشور، جلوگیری از ورود بی‌رویه پرونده‌ها و طولانی شدن روند رسیدگی در محاکم قضایی حاصل وجود شورای حل اختلاف در جامعه است.

چوبه دار

جعفری ضمن قدردانی از زحمات اعضای شورای حل اختلاف و بابیان اینکه هم‌اکنون ۶۸۴ نفر در سراسر استان مشغول همکاری با این نهاد مقدس هستند، خاطرنشان کرد: اعضای این شورا از بین اقشار مختلف مردم، بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی و خالصانه در حال خدمت به مردم و رفع اختلافات آنان هستند.

منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار