یک نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شد

ساعتی پیش یک دستگاه لوکوموتیو در خط آهن گرگان با یک دستگاه نیسان برخورد کرده که این حادثه منجر به مجروح شدن راننده نیسان شد.

برخورد قطار با نیسان در گلستان
به گزارش گلستان24،ساعت 18 و 10 دقیقه امروز در کیلومتر 489 خط آهن گرگان، لیدر منفرد (لوکوموتیو) شماره 151 راه‌آهن گرگان در گذرگاه هاشم‌آباد با یک دستگاه نیسان برخورد کرد که این حادثه باعث مجروح شدن راننده نیسان و انتقال وی به بیمارستان شد.

مدیرکل راه‌آهن شمال شرق 2 در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص وقوع این حادثه اظهار کرد: بر اساس قوانین راهنمایی و رانندگی، راننده خودرو زمانی که قصد عبور از خط آهن را دارد باید با دید کامل نسبت به مسیر خط آهن در صورتی که قطار در حرکت نبود اقدام به حرکت کرده و بلافاصله خط آهن را ترک کند.

محمدرضا قربانی بیان کرد: با وجود آنکه راننده نیسان لوکوموتیو را مشاهده کرده به دلیل آنکه عجله داشته و قصد داشته از روی خط آهن رد شود، در هنگام رد شدن به دلیل باربر بودن و سنگین بودن نیسان خودرو خاموش شده و روی خط آهن متوقف می‌شود.

وی اضافه کرد: راننده لوکوموتیو نیز نیسان را مشاهده کرده و به سرعت اقدام به ترمز کرده و متاسفانه این حادثه منجر به مجروح شدن راننده نیسان شد.

مدیرکل راه‌آهن شمال شرق 2 خاطرنشان کرد: خوشبختانه این قطار مسافربری یا باری نبوده و تنها یک لیدر(لوکوموتیو) منفرد بوده و اگر خدای ناکرده قطار مسافربری یا باری بود حادثه بسیار سنگین‌تر و دلخراش‌تر می‌شد.

قربانی در پایان گفت: این لیدر منفرد در حال اعزام برای انجام عملیات باربری بوده و بر اثر این حادثه لوکوموتیو نیز آسیب دیده اما به راننده لوکوموتیو آسیبی وارد نشد.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار