رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گلستان:

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گلستان با بیان اینکه نامزدهای مورد حمایت جمنا درمناظره خوش درخشیدند، اظهار کرد: احتمالا بعد از مناظره سوم گزینه نهایی جمنا معرفی شود.

نامزدهای مورد حمایت «جمنا» در مناظره خوش درخشیدند
به گزارش گلستان24، حجت‌الاسلام سید علی طاهری در رابطه با مناظره جمعه شب نامزدهای ریاست جمهوری در رسانه ملی اظهار کرد: در صحبت‌هایی که با افراد صاحب‌نظر داشتم اکثراً به درخشش نامزدهای موردحمایت جمنا اشاره داشتند و جبهه مخالف هم از بین آقایان روحانی و جهانگیری، جهانگیری به علت روحیه تهاجمی کمی از آقای روحانی جلوتر بود.
 

وی بابیان اینکه نظرات در این زمینه متفاوت است، تصریح کرد: برخی روحیه تهاجمی در مناظره را می‌پذیرند و ازاین‌رو عملکرد قالیباف در مناظره را ستایش می‌کنند و برخی دیگر آرامش حجت‌الاسلام رئیسی را بر داشتن متانت و برنامه کاری دلیل می‌دانستند.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گلستان در رابطه با انتخاب نهایی گزینه جمنا اظهار کرد: طبق صحبت‌هایی که انجام‌شده قرار بود بعد از مناظره سوم نظرسنجی انجام شود و درنهایت نامزد نهایی معرفی شود.

سید علی طاهری

حجت‌الاسلام طاهری بابیان اینکه یکی از بهترین برنامه‌هایی که می‌تواند واقعیت‌ها را به مردم نشان دهد مناظره‌هاست، اظهار کرد: در برنامه‌های انفرادی هر نامزد برنامه‌های خود را معرفی می‌کند و نقدی از این صحبت‌ها نمی‌شنود اما در فضای مناظره افراد توانایی خود را در پاسخ به‌نقد طرف مقابل نشان می‌دهند.

وی تصریح کرد: به نظر من برنامه مناظره یکی از بهترین برنامه‌ها برای شناخت مردم نسبت به واقعیت‌های موجود و نامزدهای انتخابات است.

منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار