ستاد مرکزی انتخاباتی «حجت‎الاسلام سید ابراهیم رئیسی»با حضور رئیس ستاد انتخاباتی حجت‎الاسلام رئیسی در استان گلستان در شهرستان کردکوی افتتاح شد.

ستاد مرکزی انتخاباتی «حجت‎الاسلام سید ابراهیم رئیسی» در کردکوی افتتاح شد + تصاویر
به گزارش گلستان24، ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی عصر دیروز و همزمان با ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل (ع)  با حضور حجت‎الاسلام سیدمحسن طاهری رئیس ستاد انتخاباتی حجت‎الاسلام رئیسی در استان گلستان و با حضور جمعی از مردم کردکوی در این شهرستان افتتاح شد.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‎الاسلام رئیسی در کردکوی در این مراسم با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری، اظهار کرد: همانطور که معظم‎له فرمودند مردم از وضعیت موجود گله‎مند هستند و قطعاً شرایط فعلی در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ایران نیست.

محمدرضا رجایی با بیان اینکه ستاد حجت‎الاسلام رئیسی در سه ستاد جوانان، خواهران و ستاد مرکزی در شهرستان کردکوی فعال شده است، گفت: همه توان خود را به کار گرفتیم تا با انتخاب اصلح وضعیت کشور از شرایط کنونی خارج شود و همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند مردم از وضع موجود گله‎مند هستند این شرایط تغییر یابد.

 

 

 در دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی آقایان حجت‎الاسلام سیدابراهیم رئیسی، علیرضا زاکانی، مهرداد بذرپاش، محمدباقر قالیباف و حمیدرضا حاجی‎بابایی به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست‎جمهوری دوازدهم مورد حمایت این جبهه انتخاب شدند.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار