آقای روحانی برای چه آمدی؟

پدر ۲ جان باخته فاجعه معدن آزادشهر خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی اکنون دیگر برای چه آمدی؟ تاکنون کجا بودی؟ مسئولان تنها برای عکس گرفتن و تبلیغات دولت اینجا می‌آیند.

مسئولان تنها برای عکس گرفتن و تبلیغات می‌آیند

به گزارش گلستان24، غلامحسین میردار پدر دو جان‌باخته فاجعه معدن آزادشهر که دامادش نیز جزو محبوس شدگان در معدن است، اظهار داشت:  چرا کارفرمایان قصور و تقصیرات خود را به‌عهده نمی‌گیرند؟ و در هر کوتاهی خود، مقصر اصلی را کارگران می‌دانند.

وی افزود: این کارگاه مدار بسته بوده و همه این موضوع را می‌دانند و هیچ راهی برای تهویه نداشته، اما اینان نمی‌خواهند قبول کنند که ضعف در تهویه و ایمنی این کارگاه بوده و ایجاد جرقه توسط کارگر را، عامل ایجاد انفجار می‌دانند.

پدر 2 جان باخته فاجعه معدن آزادشهر تصریح کرد: در صورتی که اگر دستگاه تهویه یا دستگاه میزان گاز موجود را در داخل تونل کار گذاشته بودند این اتفاق نمی‌افتاد که من 3 عزیز خود را از دست بدهم.

میردار اظهار کرد: من 70 سال سن دارم و توانایی کار کردن ندارم حالا چطور خرج 2 عروس و دختر و نوه‌های خود را بدهم؟  هر چقدر هم دولت به ما پول دهد آیا پدر نوه‌های من برمی‌گردد؟ آیا عصای دستم که پسرهای من بودند برمی‌گردد؟ 

وی اظهار داشت: من جنازه 2 پسرم را تحویل نگرفتم تا نخست جنازه دامادم پیدا شود و سپس باید مسئولان بیایند پاسخگو باشند که چرا جوانان ما جان خودشان را از دست می‌دهند، اما یک عده از مسئولان بی‌توجه حقوق‌های آن‌چنانی می‌گیرند؟

پدر 2 جان باخته فاجعه معدن آزادشهر گفت: کدام یک از این مسئولانی که برای بازدید آمدند لباس کار پوشیدند و داخل تونل رفتند تا ببینند فرزندان ما با چه سختی‌ای 16 ساعت کار می‌کنند؟ این مدیران و مسئولان فقط می‌آیند تا عکس بگیرند و برای دولت تبلیغات کنند.

وی اظهار داشت: در این چند روز که مسئولان می‌آیند حتی غذاهایی که به کارگران داده می‌شود با غذای مسئولان بسیار متفاوت است.

پدر 2 جان باخته فاجعه معدن آزادشهر گفت: کارگری که چندین ساعت کار می‌کند تا آوار برداری کند یک غذای گرم مناسب ندارد، حال مسئولان در همین جا هم به بهترین شکل پذیرایی می‌شوند.

میردار افزود: این مسئولان برای چه ‌می‌آیند؟ تا حالا کجا بودند؟ آمدنشان چه فایده‌ای برای دل دردمندان دارد؟ آیا آمدن اینها در این زمان نزدیک انتخابات جز تبلیغات خودشان چیز دیگری است؟ 

پدر 2 جان باخته فاجعه معدن آزادشهر با اشاره به سفر رئیس جمهور اظهار کرد: آقای روحانی برای چه آمدی؟ می‌آیی که باز دروغ بگویی؟ ما نیازی به آمدن مسئولان نداریم؟ حق و حقوق از دست رفته فرزندانمان را می‌خواهیم، آیا دولت می‌تواند جان 3 عزیز من را به من بازگرداند؟

 منبع: تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار