رئیس کل دادگستری گلستان:دستگاه قضایی نسبت به کسانی که تخلف احراز شد به هیچ‌وجه اغماض نخواهد کرد

رئیس کل دادگستری گلستان از گرفتن وثیقه 10 میلیارد تومانی برای آزادی مدیرعامل و پیمانکار معدن خبر داد.

وثیقه 10 میلیارد تومانی برای آزادی مدیرعامل و پیمانکار معدن
به گزارش گلستان24، هادی هاشمیان اظهار کرد: وثیقه 10 میلیارد تومانی برای آزادی هریک از مدیرعامل و پیمانکار معدن گرفته شد.

وی تصریح کرد: از زمان وقوع حادثه انفجار معدن زغال‌سنگ زمستان یورت آزادشهر دستگاه قضایی استان گلستان و شهرستان آزادشهر در محل حادثه حضور پیدا کردندو دادستان استان و بازرس ویژه این پرونده به محل حادثه ورود پیدا کردندو مقدمات برای تحقیقات مهیا شد.

* تحقیقات مقدمای از مدیرعامل و پیمانکار معدن صورت گرفت

رئیس کل دادگستری گلستان ابراز کرد: ما تحقیقاتی را از شهود، کارگران و اولیای دم انجام دادیم و در نهایت پیمانکار مربوطه و مدیرعامل این معدن را احضار و از آنها بازجویی بعمل آمد.

هاشمیان خاطرنشان کرد: تحقیقات مقدمای از این دو نفر صورت گرفت و قرار است با گذاشتن وثیقه سنگین هریک به مبلغ 10 میلیارد تومان آزاد شوند و تا انجام تحقیقات تکمیلی این دو نفر فعلا آزاد خواهند بود.

وی اذعان کرد: رئیس قوه قضایی در روز گذشته دستوری به بنده ابلاغ کرد که نسبت به این پرونده گزارش تهیه کنم و بازدید میدانی از این منطقه خواهم داشت.

* دستگاه قضایی نسبت به کسانی که تخلف احراز شد به هیچ‌وجه اغماض نخواهد کرد

رئیس کل دادگستری گلستان با ابراز امیدواری نسبت به مشخص شدن وضعیت محبوسین معدنکار در تونل گفت: پس از روشن شدن وضعیت معدنکاران گرفتار در پشت تونل، از کارشناسان رسمی دادگستری استفاده خواهیم کرد و یا هیات حقیقت‌یاب نظرات تکمیلی خود را به ما ارجاع دهند.

هاشمیان یادآور شد: دستگاه قضایی نسبت به کسانی که تخلف احراز شد به هیچ‌وجه اغماض نخواهد کرد و با آنها بر اساس مر قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار