با برگزاری مرحله یک چهارم نهایی لیگ فوتبال ادارات استان گلستان، چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها مشخص شدند.

۴ تیم پایانی لیگ فوتبال ادارات گلستان مشخص شدند

به گزارش گلستان24، مرحله یک چهارم نهایی لیگ فوتبال ادارات استان گلستان صبح دوشنبه در استادیوم آزادی گرگان به پایان رسید و تیم‌های آموزش و پرورش، منابع طبیعی، زندان ها و صدا و سیما جواز حضور در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها را کسب کردند.

 

در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها، آموزش و پرورش با چهار گل امور مالیاتی را از پیش رو برداشت، منابع طبیعی دو بر یک از سد گاز گذشت، زندان ها پنج بر سه مخابرات را مغلوب کرد و صدا و سیما ۶ بر دو مقابل هلال احمر به برتری رسید.

مرحله نیمه نهایی این مسابقات چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت برگزار می شود که ساعت ۹ تیم های زندان ها و منابع طبیعی رو در روی یکدیگر قرار می گیرند و ساعت ۱۰ تیم های آموزش و پرورش و صدا و سیما به مصاف هم می روند.

لیگ فوتبال ادارات گلستان

لازم به ذکر است؛ دومین دوره لیگ فوتبال ادارات استان گلستان با حضور ۲۲ تیم در سه گروه از بهمن ماه سال گذشته آغاز شد که دو تیم برتر هر گروه به همراه دو تیم برتر سوم به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کردند.

در نخستین دوره این رقابت‌ها تیم‌های شهرداری گرگان، زندان‌ها، رسانه ورزش و سپاه به ترتیب عنوان‌های اول تا چهارم را کسب کردند.

منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار