در سه راهی روستای هوتن رخ داد؛

رئیس اداره اجتماعی هنگ مرزی اترک از تصادف دو خودروی پراید با یک دستگاه خودروی ام وی ام خبر داد که 3 کشته و 6 مجروح برجای گذاشته است.

سه کشته و 6 مجروح حاصل تصادف دو دستگاه خودرو پراید با یک ام وی ام

به گزارش گلستان24،سرگرد جواد کارکن با بیان اینکه این تصادف در در یک کیلومتری جاده اصلی گنبد به مراوه تپه نرسیده به سر سه راهی روستای هوتن از توابع دهستان کرند بخش مرزی داشلی برون رخ داده است، افزود: کارشناس پلیس راه چاتال مراوه تپه علت تامه تصادف انحراف به چپ خودروی ام .وی.ام نظر داده است.
وی با بیان اینکه این برخورد بین دو خودروی پراید با یک دستگاه ام وی ام رخ داده است، تصریح کرد: عبدالرحیم آق فرزند شیخ محمد 42 ساله، حمیده آق و مائده رجال فرزند حبیب الله 5 ساله سرنشینان خودروی پراید جان باختند و ملاکریم رجال و آنه بخت آق از مجروحین خودروی پراید هستند.
رئیس اداره اجتماعی هنگ مرزی اترک با بیان اینکه مجروحین خودروی ام وی ام به نام های عبدالصمد بردی پور و نورمحمد توقدری، جملیه فامیلی و آی سن موحد هستند که به بیمارستان منتقل شدند، گفت: اجساد این حادثه به سردخانه بیمارستان پیامبر اعظم و مجروحین نیز توسط  اورژانس 115 و خودروهای عبوری به بیمارستان شهید مطهری شهرستان گنبدکاووس منتقل شدند .
گفتنی است عبدالصمد بردی پور از کاندیداهای ادوار گذشته نمایندگی مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس است که دوره های گذشته آرای زیادی را در بین مردم به خود اختصاص داد.

منبع:قابوس نامه

ارسال نظر

آخرین اخبار