رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلابی گلستان:

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلابی گلستان با بیان اینکه دولت در بیان واقعیت‌های کشور مغلطه می‌کند، گفت: از سوی دولت برنامه ای برای تخریب حجت الاسلام رئیسی در مدارس گلستان طراحی شده است.

دولت در بیان واقعیت‌های کشور مغلطه می کند
به گزارش گلستان 24، حجت‌الاسلام سید علی طاهری شامگاه شنبه در نشست خبری که در دفتر خبرگزاری تسنیم در گرگان برگزار شد، با اشاره به مناظره روز جمعه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: بااینکه تأکید زیادی شده بود در این مناظره‌ها اخلاق از سوی نامزدها رعایت شود و از ادبیات تهمت استفاده نشود اما شاهد بودیم برخی نامزدها از ادبیات تهمت استفاده کردند.
 

وی افزود: این افراد با استفاده از این ادبیات باطن خود را برای مردم آشکار کردند و مردم یک هفته فرصت دارند با توجه به مسائل مطرح‌شده قضاوت کنند چه کسانی راست و درست می‌گویند.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلابی گلستان اظهار کرد: عملکرد بانک‌ها در کشور ما با عملکرد بانک‌ها در کشورهای توسعه‌نیافته و یا کشورهای پیشرفته متفاوت است چراکه شاهدیم در این کشورها این بانک‌ها با تمام قوا به کمک تولیدکننده می‌آیند اما در کشور ما سود تسهیلات موجب قفل شدن تولید می‌شود.

حجت‌الاسلام طاهری افزود: آقایان روحانی و جهانگیری از عملکرد بانک‌ها دفاع کردند و این یعنی اینکه وقتی سود بهره بانکی حداقل ۱۷ درصد و حداکثر ۳۰ درصد است آمار دولت در ارائه تورم تک‌رقمی اشتباه است.

وی تصریح کرد: اگر قبل از این دولت تورم بود به‌جایش مردم قدرت خرید داشتند اما اکنون شاهدیم برخی اقلام به‌واسطه رکود فروش نرفته و یا مشابه آن از خارج واردشده و باقیمت کمتری به فروش می‌رود، پس به این نتیجه می‌رسیم دولت در بیان واقعیت‌ها مغلطه می‌کند و حقیقت را وارونه جلوه می‌کند.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلابی گلستان در رابطه با بحث خام فروشی نفت که در مناظره مطرح شد، گفت: ما با فروش نفت خام خود به دنیا کمک می‌کنیم تا کشورهای دیگر تولید شغل کنند و ازآنجایی‌که دولت همت خود برای خام فروشی نفت جزم کرده است، طبق برجام پول نفت‌فروش رفته به کشور بازنمی‌گردد مگر با خرید کالا، و این‌یک عوام‌فریبی است.

حجت‌الاسلام طاهری بابیان اینکه در صورت انتخاب مجدد دولت روحانی شاهد افزایش فاصله طبقاتی در جامعه خواهیم بود، افزود: آقای روحانی اعلام می‌کنند علت چند برابر شدن هزینه‌های دولت افزایش ۲۵۰ درصدی حقوق کارمندان دولت بوده که البته باید گفت این حرف درست بوده منتهی حقوق کارمندان معمولی ۴۸ درصد افزایش داشته و حقوق نجومی بگیران رشد ۲۵۰ درصدی داشته است.

سید علی طاهری

وی تصریح کرد: هفته گذشته مطلع شدیم حراست آموزش و پروش علی‌آباد در نامه‌ای محرمانه به مدارس خواسته تا بسته‌هایی تحت عنوان نسیم کرامت که از سوی آستان قدس در بین مدارس توزیع می‌شود را قبول نکنند چراکه کاری تبلیغاتی بوده است.

حجت‌الاسلام طاهری افزود: طی تماس با مشهد و بررسی متوجه شدیم چنین بسته‌هایی اصلاً وجود نداشته و با بررسی‌های انجام‌شده به این نتیجه رسیدیم برخی مخالفان حجت‌الاسلام رئیسی با این کار قصد تخریبشان را داشته‌اند.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلابی گلستان بابیان اینکه این موضوع از سوی ما رسانه‌ای نشد، افزود: زمانی که حسن روحانی در مناظره به این امر اشاره کرد به این یقین رسیدیم تخریب از سوی دولت بوده است.

وی گفت: از زمان شروع رسمی تبلیغات ریاست جمهوری دفتر آستان قدس رضوی تمام فعالیت‌های خود برای کمک به محرومان را لغو کرده تا مبادا شائبه‌ای تبلیغاتی در این زمینه ایجاد شود.

حجت‌الاسلام طاهری افزود: بعد از وقوع حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر عده‌ای از خدام رضوی تصمیم داشتند برای تسکین آلام بازماندگان این فاجعه پرچم حرم امام رضا (ع) را به‌عنوان هدیه برای این خانواده‌ها بیاورند همان‌طور که برای حادثه دیدگان سیل آذربایجان و دیگر اتفاقات رخ‌داده شده در کشور برده‌اند، اما با مخالفت ما روبه‌رو شدند چراکه ممکن بود این حرکت شائبه‌ای را در ذهن مردم ایجاد کند.

نباید به مقام رئیس جمهور در آزادشهر توهین می شد

وی با اشاره به سفر ریاست جمهوری به آزادشهر و حواشی رخ‌داده در این سفر گفت: من از توهینی که به ریاست‌جمهور شد ناراحت هستم چراکه نباید به مقام ریاست‌جمهور توهینی شود اما این اتفاق ناشی از بی‌برنامگی برخی افراد بود که این سفر را طراحی کردند و شرایط به‌گونه‌ای فراهم شد تا آن حواشی رخ دهد.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلابی گلستان با انتقاد از برگزار نکردن تشیع جنازه‌ای درخور شان جان‌باختگان حادثه معدن آزادشهر اظهار کرد: اگر چنین مراسمی برگزار می‌شد مقداری از آلام بازماندگان تسکین داده می‌شد.

وی با اشاره به تهمت حسن روحانی در این حادثه در رابطه با وابستگی صاحبان این معدن به نهادهای خاص اظهار کرد: آقای روحانی عادت کرده که تهمت بزند و از این موارد کم نبوده و نیست، همچنین ممکن است دولت مدعی شود که این معدن خصوصی بوده و ما خیلی در نظارت آن نقشی نداشتیم، اما دو وزارت خانه صنعت، معدن و تجارت و وزارتخانه تعاون و رفاه اجتماعی مسئولیت مستقیم نسبت به این حادثه دارند و باید نسبت به آن پاسخگو باشند.

حجت‌الاسلام طاهری افزود: اطلاع داریم یکی از افرادی که جزو طراحان فتنه ۸۸ بوده هم‌اکنون در دولت وزیر بوده و شاهدیم همین وزیر سند ۲۰۳۰ را به امضا می‌رساند و کودتای نرم و خزنده‌ای را راه‌اندازی می‌کند که اقای روحانی باید نسبت به آن پاسخگو باشد.

وی گفت: مدام شاهد هستیم دولت فعلی دولت آقای احمدی‌نژاد را مقصر مشکلات کشور می‌داند اما باید گفت چون دولت توانایی ارائه کار ندارد برای پوشاندن نقطه‌ضعف‌های خود مشکلات را بر گردن دولت قبلی می‌اندازد.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلابی گلستان اظهار کرد: دولت وظیفه داشت برنامه ششم توسعه را تدوین کند اما این کار را نکرد و درنهایت مجلس فعلی به دستور رهبری این کار را انجام داد.

حجت‌الاسلام طاهری اظهار کرد: عملکرد چهارساله دولت نشان می‌دهد که منظور رئیس‌جمهور از تعامل با چهار قدرت زورگوی جهان سر خم کردن مقابل این قدرت‌ها بوده است.

منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار