امام جمعه بندرترکمن:

امام جمعه بندر ترکمن :لیبرال ها و غرب زدگان در نظر دارند که ریشه اسلام را در کشور بزنند و فرزندان ما را بی دین کنند.

تنها خدا را ملاک رای دادن خود قرار دهید /رئیس جمهور اصلح کسی است که درد فقرا را بداند

به گزارش گلستان24؛حجت السلام والمسلمین  محمد صالح منصوری امام جمعه شهرستان بندر ترکمن صبح امروز در همایش اقشار انقلابی که از اقوام مختلف استان بودند مختلف استان گلستان گفت:رهبر 33 ساله کمونسیم کره شمالی به امریکا،فرانسه و انگلیس هشدار داد که اگر دست از پا خطا کنید با بمب اتم همه شمارو نابود می کنیم که این مواضع پرقدرت رهبر جوان کره شمالی باعث عقب نشینی آمریکا وشرکایش شد.

DSC_0008~1

او ادامه داد: با اینکه امریکایی ها عقب نشینی کردند وبیانیه ای  نیز برای گفت و گو دادند که در همان زمان رهبر کره شمالی دستور آزمایش موشک بالستیک را داد،و بر همگان پوشالی بودن دولت آمریکا وشرکایش را ثابت کرد.

DSC_0026

وی اظهار کرد: یکی از شاخصه های رئیس جمهور اصلح این است که درد فقرا را بفهمد و ضد اشرافیگری باشد، همانند سخنان حضرت امام که می گفتند: هر کس که می خواهد رئیس جمهور شود می بایست فقیر باشد تا درد فقرا را بداند مانند شهید رجایی ، معلم دلسوزی که از دل مردم بر خواسته بود.

امام جمعه بندرترکمن افزود: طبق سخنان رهبر معظم انقلاب مردم باید برای رای دادن به افراد خدا را در نظر بگیرند نه جناح وحزب را، فرقی نمی کند چه اصولگرا باشد و چه اصلاح طلب زیرا که در هر دوی این ها افرادی خوب و بد وجود دارد و حتماباید برای انتخاب فرد اصلح خدا را در نظر داشته باشیم.

DSC_0034

حجت السلام محمد صالح منصوری با بیان اینکه نباید فروع را نسبت به اصول مقدم تر کرد گفت: امروز در استان گلستان فردی مختلس و فاسد را که نسبت به مدافعین حرم ما بی حرمتی می کند، عده ای از او دعوت می کنند که بیاید در اینجا سخنرانی کند و حرف بی دین ها و آمریکایی ها را بگوید.

وی بیان کرد:من تشکر می کنم از خانواده شهدای مدافع حرم که دیروز تحصن کردند و اجازه ندادند خون مقدس فرزندانشان پایمال شود و هر فرد بی لیاقتی بیاید و در رابطه با شهدای مدافع حرم و هشت سال دفاع مقدس صبحت کند.

انتهای پیام/پ

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار